Wat nu?

Hoi meiden,

Ik wil even mijn verhaal kwijt ( klein probleempje )
Ik ben donderdag 25 weken!
Nou is het zo dat ik en mijn vriend niet zijn getrouwd en ook geen samenlevings contract hebben.
Nu zou het handig zijn als hij onze meid erkend voor de geboorte! dit omdat ze dan zijn achternaam krijgt ( wil dit zelf ook graag )
Nou is het zo dat hij dit niet wil doen omdat hij eerst een vaderschaps test wil uitvoeren voordattie het erkend en aangeeft, als ze straks is geboren.

We hebben nog nooit problemen gehad zoals vreemd gaan ofzo! dus waar dit vandaan komt ik heb geen idee.
Ik weet ook zeker dat het 100% zijn kindje is.
Ben nog nooit vreemd geweest en dat zit ook helemaal niet in mijn karakter, alle familie leden en vrienden die dit weten vinden dit heel vreemd van hem!

Ik weet gewoon niet wat ik hier mee aan moet!

Liefs Chantal

Hè bah, wat vervelend dat hij je niet gewoon vertrouwt. Volgens mij moet je het wel echt van tevoren doen wil ze zijn naam krijgen. Ik heb helaas geen tips voor je, maar wil je wel sterkte wensen hiermee.

Liefs Wendy

Wat een rare situatie zeg. Het is misschien makkelijk gezegd, maar ik denk toch dat er dan iets mis is in je relatie. Misschien is het goed hem hier naar te vragen in een goed gesprek.

Sterkte!

Jeetje zeg wat een verhaal dat kan je er nu eigenlijk even niet bij hebben natuurlijk.
Het erkennen is wel lastiger te regelen na de geboorte.
Je kan natuurlijk zeggen dat het dan jou naam krijgt als hij jou nu dat vertrouwen niet geeft. Dat is dan de consequentie.

Maar eerst maar eens een heel goed gesprek voeren over het hoe en waarom, is het geen nare ervaring van zijn kant waar hij niks over verteld misschien een vriend ofzo die zoiets is overkomen?

Heel veel succes en vrolijk jezelf op met leuke dingetjes kopen dat heb je nu wel verdiend.

liefs Fiona

Bizar verhaal. Ik zou idd ook eerst eens een goed gesprek voeren over hoe en waar jullie staan in de relatie. Jullie hebben wel echt samen voor een zwangerschap gekozen? Lijkt me beter om eerst boven tafel te krijgen waar deze reactie vandaan komt. Sterkte!!

Lieve Chantal,

Wat een rot situatie voor je.. Ik zou toch eerst even na vragen bij je vriend waar deze gedachten vandaan komen.. waarom hij je niet vertrouwd! En wat zijn toekomstplannen met jullie is..Wilden jullie een kindje of komt het onverwacht??
Na de geboorte schijnt het allemaal lastiger te gaan maar weet dit niet zeker. Ik heb me er ook niet in verdiept moet ik zeggen ben zelf getrouwd..

Sterkte!

Dikke kus Laurie

Bedankt voor de lieve reacties!

Nee we hebben voor een kindje gekozen.
Het probleem weet ik echter wel.
Hij is ooit bedonderd door een vrouw die vreemd ging. Hij denkt nu dat iedere vrouw dat doet.
Ook is het zo dat toen ik me eerste echo kreeg een week voorruit ben gezet!, ik wist niet precies hoe me menstruatie zou lopen omdat het pas de eerste maand was dat ik van me pil af was.
Dus ik zat er een weekje naast, Nou begrijpt hij dit verkeerd en denkt dus nu dat hij de vader niet is.
Dit is natuurlijk volkomen onzin!!

X Chantal

Wat een gedoe.. leuk die ex-en die van die stomme dingen doen!

Zeg maar dat niet alle vrouwen vreemd gaan!! Ook al helpt dat niet maar hij mag wel wat meer vertrouwen in je hebben... ik ben een week terug gezet maar het is toch echt van mijn eigen man!!

X

Terug
Bovenaan