Wat nu?

Ben het eens met de dames hierboven, praten! Komt vreemdgaan en bedrog wel binnen zijn familie voor? Misschien dat hij daardoor angstig is?

Een andere wellicht negatievere gedachte, gaat hij zelf niet vreemd? Of zelf ooit vreemd geweest? Ik denk dat je dan ook eerder denkt, dat een ander het ook kan doen.

Al met al het is geen leuke situatie voor jou. Ik wens je veel sterkte.

Liefs Lucy

Hoi Chantal, had je eigen berichtje tussendoor nog niet gelezen. Ik heb ook een lange relatie gehad waarbij mijn partner 3jaar vreemd is gegaan. Echter heb ik nog nooit een seconde gedacht dat mijn vriend vreemd gaat. Het is een gevoel en die moet goed zijn. Nogmaals succes en sterkte

Hey Chantal. Klinkt als een onnavolgbare reactie van je vriend. Maar goed, iedereen heeft zo zijn eigen angsten door dingen die die heeft meegemaakt. Deze situatie bespreekbaar houden en hem ook zijn gevoel laten uitleggen lijkt me het beste. Geef hem de ruimte om zijn angst te uiten. Laat hem benoemen waar hij bang voor is.
Heel veel sterkte in ieder geval en ik hoop dat het bijtrekt!

Jeetje, zeker een naar probleem...idd maar veel praten...en als hij het dan toch niet wilt, dan zou ik er trots op zijn als het jouw achternaam gaat dragen...misschien toch wel handig om iets vast te laten zetten op papier, als hij hier al moeilijk over doet...dan kan je beter wat zekerheid hebben...zeker als de kleine er straks is,

Veel sterkte

Terug
Bovenaan