Wat ontzettend jammer.................

Pffff.......wat gaat het allemaal snel he....!!
Lekker genieten van elk moment, en lekker genieten van de nieuwe dingen die gaan komen.

Liefs Mootje

Whahaha, gelukkig hebben we het allemaal een beetje.............het gaaat idd zo vreselijk snel!
En die kleren, dat heb ik wat minder, want ik heb zulke leuke kleertjes voor haar dat ik dan denk: oe, nu kan ze dit en dit aan..............maar ik snap de gedachte erbij wel hoor.
Was laatst kleertjes aan het opruimen en in een doos richting zolder aan het bonjouren, en toen dacht ik wel, jemig heeft ze dit gepast?? Is ze ooit zo klein geweest, ik vond haar altijd al zo groot (dat was ze natuurlijk ook wel maar toch......)

Marina: maudy houdt idd zelf haar fles vast, doet ze al een tijdje.............is een controlfreakje, net als haar moeder..............whahahaha!

Ach, ik probeer me idd maar te beseffen dat er andere leuke dingen voor in de plaats komen, maar het was zo gezellig!
Net als de kraamtijd, hoewel ik minder last daarvan had om afscheid van te nemen.........raar genoeg. Ik heb van alles zo genoten, zo bewust meegemaaakt, dat ik er wel van baal dat het over is. Maar nogmaals, er breken idd nieuwe tijden aan!

En hopelijk kunnen we over niet al te lange tijd, dit nog eens vrolijk over doen, en dan ga ik er weer met 100% van genieten...........helaas dus nog even wachten op een vast contract, dus voor november gaat het bij ons niet gebeuren. Zou ook niet zo goed uitkomen met de opleiding die ik moet gaan doen. Die eindigt als alles goed gaat in juni. Dus met wat reken werk zouu het het mooiste zijn als ik in januari of februari weer met blij nieuws mag komen..............duurt me eigenlijk veeeeeel te lang, maar misschien is het wel heel goed...............en het moet allemaal nog maar lukken ook. Bij maudy zijn we net aan de hormoonpreparaten ontsnapt...........toen ik zou beginnen was ik inenen zwanger..................hoera!

Nou meiden, ga genieten van het briljante weer wat er aan komt, ik moet nog een avonddienstje draaien en dan ben ik 6 dagen vrij!!! Hoera!!

Liefs Rimke

Gelukkig maar.... Rimke is back...
Zo'n zielig/verdrietig verhaaltje.... Maar nu lees ik net weer whahahaha zoals ik je weer 'ken'.
Ach ik heb het ook hoor... Domenikos is m'n kleine grote baby en ik besef heel goed hoe snel het gaat. M'n derde en laatste baby...
Hij is echt een mama's kindje en knuffelt me graag, ach laat dat zo blijven...
M'n andere 2 jongens(2 &4)  zijn ook knuffelkonten hoor.
Wat kleding betreft, ik heb 1 tas met 'mijn' lievelings kleertjes, spijkerbroekje, rompertje met leuke tekst etc. die hou ik. De andere zakken kleding heb ik weggegeven.
Mijn juwelen bewaar ik in ieniemienie sokjes, zo leuk, ook  de sieraden van de jongens.
Enne... als ik Domenikos de fles in z'n handen geef ramt hij er lekker mee, lawaai is leuk...

groetjes,Priscilla

Heey rimke

Kan me heel goed voorstellen dat je het zo jammer vindt hoor!!
De tijd vliegt zooo snel! Ze worden zooo snel groot!
Vooral dat eerste jaar vliegt voorbij!

Ik heb het ook dat dubbele gevoel... ik vind het zo leuk dat het steeds weer nieuwe dingen kan en dat hij steeds meer begrijpt.
En we kunnen steeds weer andere dingen samen doen.
Maar aan de andere kant... opeens is het niet meer dat kleine babytje dat lekker bij je op schoot ligt te drinken.
Zo piep klein...

En nu.. ik kan hem bijna niet meer tillen!!!

Maar leuk dat je al aan een tweede denkt.. hopelijk gaat het deze keer sneller met zwanger zijn.
Toevallig is het bij ons ook bijna zo gegaan.
Wij waren ook al bezig met onderzoeken in het zh en zou ook gaan beginnen met een kuur nadat ik ongesteld zou zijn geworden.
Maar geen ongesteldheid maar Zwanger!!! Zomaar opeens!

Nou meid geniet lekker van je kleine/grote meisje!

xx

Ik vind het zo grappig dat alle moeders dit hebben, eerlijk waar............

En priscilla, idd, meestal kom ik vrij vrolijk over op mensen maar ik ben van mezelf best melancholisch..........soms een waardeloze eigenschap hoor! Je wordt er zo moe van, ik zou zo graag het positieve overal van zien, maar dat lukt me gewoon niet altijd...........whahahaha! Maar goed, daarom waren/zijn mensen ook zo verbaasd dat ik zo'n trauma aan mijn bevalling heb over gehouden, ik doe overal lacherig over maar zo voel ik me vaak helemaal niet. En als dit meisje, waar ik zo voor heb moeten vechten, dan inenen zo groot wordt.................tja, dan wordt ik wel even verdrietig! Maar goed, ik ga nu inderdaad maar bedenken dat er nog zoveel leuke tijden aankomen, maakt het gewoon leuker voor mezelf ook..............in plaats van elke keer terug te kijken, gewoon maar met volle moed vooruit!!! Voor je het weten lopen ze..................prachtige jochies heb je trouwens!

Patries, wat "grappig" dat jullie hetzelfde traject hebben doorlopen! Fijn dat het toch   nog spontaan gelukt is! Lekker gaan genieten van jullie kleine tientonner, Celeno ziet er net als Maudy, goed doorvoedt uit..................heerlijk he, die spekarmen en benen..............hebben tenminste wat aan te zetten!

Nou, ik ga nog even van het mooie weer genieten!
Dank voor jullie steun!!

Kus Rimke

Heey Ja heerlijk he die spekkies!! hahaha

Heb nieuwe fotos geplaatst, ook 1 in luier, daar kun je de spekkies goed zien!! hahaha

We gaan vandaag weer naar het CB dus ben benieuwd!

xx

Hey!
Kan me zo goed voorstellen hoe jullie je voelen. Maak ook overal zo'n drama van. Ook van de te kleine kleertjes (heb alleen kleertjes met vlekken weggegooid, verder alles bewaard). Eergisteren voor de allerlaatste keer borstvoeding gegeven. Amy slaapt nu al twee weken door dus vond ik het tijd om te stoppen (was alleen nog voor 's nachts en als ze een keer niet kwam gaf ik die voeding 's morgens. Erg handig als ik vrij was maar minder als ik  moest werken  omdat je toch een tijdje moet zitten). Laatste bv ging gepaard met heleboel tranen bwahahah.
Ben zo trots als ze iets nieuws kan maar moet soms ook ff slikken als bepaalde dingen voorbij gaan.

xxx
Marian

Whahahaha!
Ha Marian! Fijn weer wat leuks van je te lezen!
De laatste keer borstvoeding! Wat heb je dat lang volgehouden zeg, wat enorm goed!
Zag al dat Amy er lekker op gegroeid is!
Maudy is ook net zo slank en lang als ik hoor! Whahahaha!
Nee, ze heeft vreselijk de bouw van haar vader, korte beentjes, grote/lange romp.............heel charmant voor een meisje............whihihihi!
Nee, het is mijn lekkere griet en ze zal nooit een fijn poppetje worden, dat ben ik ook niet. Ben 1.78 en 74 kilo...........(ja! Ik zit weer op/onder mijn streefgewicht, zonder te sporten!!!!)

Fijne avond allemaal!

Terug
Bovenaan