Whahaha, gelukkig hebben we het allemaal een beetje.............het gaaat idd zo vreselijk snel!
En die kleren, dat heb ik wat minder, want ik heb zulke leuke kleertjes voor haar dat ik dan denk: oe, nu kan ze dit en dit aan..............maar ik snap de gedachte erbij wel hoor.
Was laatst kleertjes aan het opruimen en in een doos richting zolder aan het bonjouren, en toen dacht ik wel, jemig heeft ze dit gepast?? Is ze ooit zo klein geweest, ik vond haar altijd al zo groot (dat was ze natuurlijk ook wel maar toch......)
Marina: maudy houdt idd zelf haar fles vast, doet ze al een tijdje.............is een controlfreakje, net als haar moeder..............whahahaha!
Ach, ik probeer me idd maar te beseffen dat er andere leuke dingen voor in de plaats komen, maar het was zo gezellig!
Net als de kraamtijd, hoewel ik minder last daarvan had om afscheid van te nemen.........raar genoeg. Ik heb van alles zo genoten, zo bewust meegemaaakt, dat ik er wel van baal dat het over is. Maar nogmaals, er breken idd nieuwe tijden aan!
En hopelijk kunnen we over niet al te lange tijd, dit nog eens vrolijk over doen, en dan ga ik er weer met 100% van genieten...........helaas dus nog even wachten op een vast contract, dus voor november gaat het bij ons niet gebeuren. Zou ook niet zo goed uitkomen met de opleiding die ik moet gaan doen. Die eindigt als alles goed gaat in juni. Dus met wat reken werk zouu het het mooiste zijn als ik in januari of februari weer met blij nieuws mag komen..............duurt me eigenlijk veeeeeel te lang, maar misschien is het wel heel goed...............en het moet allemaal nog maar lukken ook. Bij maudy zijn we net aan de hormoonpreparaten ontsnapt...........toen ik zou beginnen was ik inenen zwanger..................hoera!
Nou meiden, ga genieten van het briljante weer wat er aan komt, ik moet nog een avonddienstje draaien en dan ben ik 6 dagen vrij!!! Hoera!!
Liefs Rimke