Wat te doen... Advies gevraagd, wel of niet uit logeren??

Dat manipuleren herken ik ook. 

Het logeerverhaal, kort en zakelijk houden en het liefst door je man laten zeggen met dat het jullie is. Dus samen en niet namens jou alleen ook al heb jij wellicht wat meer 'inspraak' gehad. Probeer het bij ik/wij te houden en jij/jullie te vermijden, ga vooral geen discussie aan en ga voorbeelden uit de weg. Zeg geen sorry of iets in die richting en eindig met: hier willen wij het voor nu bij laten. 

- Voorlopig vinden we het prima dat we over en weer de kinderen bij elkaar laten logeren (met jullie vrienden), dat werkt voor het beste. 
- Er zijn over en weer een aantal dingen gezegd die mij raken, ik wil het nog even zo laten en dan bespreken we het over een tijdje weer. (En een tijdje kan heeeeel lang duren hier hoor) 

[quote quote=10609951]Wees blij dat je kinderen een oma hebben en dat oma van ze houd.[/quote]
Hoe die oma met de kinderen omgaat, manipuleren, eten willen geven waar ze allergisch voor zijn, is echt geen houden van hoor. 

Als je je kinderen er niet wil laten logeren kan je het altijd uitleggen met dat er thuis regels zijn over eten bijvoorbeeld, zodat ze niet ziek worden en dat oma ze eten wil geven waar ze misschien wel ziek van worden. En dat je het daarom geen goed idee vindt dat ze daar een weekend zijn. 

Mijn account is plots verwijdert en ik zie mijn vraag/verhaal ineens op diverse sociale mediakanalen terug ?
Ik had geen weet van deze 'kleine lettertjes' en eigenlijkt had ik toch wel gehoopt dat dit enigszins anoniem was, maar dat blijkt helaas niet zo te zijn. 
Ik kies er dan ook voor om de, teleurstellende, reactie niet in detail met jullie te delen.

Toch bedankt voor jullie reactie dames ❤️

Terug
Bovenaan