wat te doen? graag veel en snel reageren :-D

Jeetje wat een flauwe reactie... ik snap dat het voor een werkgever niet ideaal is.. maar ja er kan altijd wel iets gebeuren... je werkgever is er gewoon voor verzekerd, dus voor hem is er in dat opzichte niets aan de hand.. tuurlijk het is vervelend dat iemand een tijd wegvalt.. maar het is niet zo dat je er een aantal maanden tussenuit gaat vanwege een leuke vakantie oid. Je zou zelf ook wel ies anders willen.. dit had je van te voren ook niet kunnen weten.. je kan er helaas niets aan doen.. alleen maar naar je ichaam luisteren !! En als de bedrijfsarts het zegt dan is het niet voor niets !
Maar ik hoop dat je het een beetje los kan laten.. want het zal vast een stressmomentje voor je zijn... tenminste als ik het lees gaan mijn haren al overeind staan, dus ik kan me wel iets voorstellen hoe je je moet voelen !! (vroeger ben ik zo goed als weggepest toen ik een langer tijdje ziek was.. mijn baas was niet eens met de mening van de arboarts en moest van haar gewoon komen werken.. pfff ik was razend!!!)
Dus doe rustiig aan en het komt goed ! Jij en de keine zijn het allerbelangrijkst !

Geniet van het weekend !

xxx

Terug
Bovenaan