Ik twijfel wat te doen rond onderstaande situatie. Zou fijn zijn wat tips of goede raad te krijgen. <br /><br />Voor mijn zoontje van 2 maanden zijn we heel langzaam over gegaan van borst- naar flesvoeding van het merk Etos. Dit ging prima, misschien een paar krampjes extra. Wel drinkt hij veel, gemiddeld 850ml per dag (6 flessen) waar voor zijn gewicht (5kg) 900ml de max is. Dus op aanraden van het consultatiebureau ben ik gaan kijken naar voeding voor hongerige baby’s. Die heeft Etos niet, maar Kruidvat wel. Dus zijn we nu sinds 2 dagen geswitcht naar Kruidvat standaard. Sindsdien heeft hij niet meer gepoept en heeft hij veel krampjes. De ingrediënten van het Kruidvat huismerk ben ik zelf minder over te spreken (palmolie en maltodextrine zit erin).<br />Nu twijfel ik of ik terug moet gaan naar Etos waar ik geen forte kan toevoegen, of door moet zetten met Kruidvat, waar ik dan later nog de forte aan toe kan voegen.<br />En als ik terug ga naar Etos, zou dit dan ook weer voor veel darmproblemen zorgen?<br />