Wat te doen na 6 miskramen

<p><span style="caret-color: #090909; color: #090909; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif; -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); -webkit-text-size-adjust: 100%;">Goedemiddag dames, Zijn er vrouwen met ervaringen met herhaalde miskramen? Ik heb in ongeveer 20 maanden tijd 6 vroege miskramen gehad. Bloedonderzoeken is niks uitgekomen, ziekenhuis geeft aan, dat ze het ook niet meer weten, en als advies aanhouder wint. Ik neem momenteel wel bloedverdunners, voor een evt zwangerschap. Wij zijn ten einde raad. Iemand hier ervaring mee, tips, advies? Alles is welkom!! Liefs</span></p>
 
Wat afschuwelijk zeg, zoveel achter elkaar!

Zelf geen ervaring mee, mijn schoonzusje wel. Ze kreeg 7 miskramen in 2 jaar tijd. Twee daarvan pas rond 12 weken, de overige vijf tussen 6-9 weken. Er was ook geen enkele medische reden voor te vinden. Uiteindelijk raakte ze voor de 8e keer zwanger en die zwangerschap ging eindelijk goed. Nu hebben ze een dochter van ruim 2 jaar. En... ze is nu 37 weken zwanger van de tweede, en deze zwangerschap ging in 1x goed. Geen enkele miskraam gehad. Ze raar!! Ze dacht nooit kinderen te mogen krijgen en binnenkort heeft ze er gewoon 2, heel bijzonder.
Dus het kan wel, ik hoop dat het bij jullie ook zo gaat! Veel sterkte!!
 
Wat ontzettend zwaar! Ik ken iemand die bij een dreigende miskraam en meerdere eerdere miskramen contact kreeg met een homeopaat. Die had andere medicijnen en dat is gezegend, het gaat nu goed. Het ziekenhuis wist t namelijk ook niet. Sterkte!
 
Hier 8 miskramen. Ook bloedonderzoek, echo’s gehad waar niets uitkwam en het echt letterlijk “pech” is ?? Heel frustrerend, maar niets aan te doen. Zit nu te wachten maar heb sinds gisteren sterkt het vermoeden dat het raak is! Mocht dit zo zijn hoop ik ook echt dat het dit keer wel goed gaat ☺️ Die garantie hebben we echter nooit.

Geef niet op, houdt hoop en praat erover! Je bent niet alleen ?
 
Haihai,Mijn zusje heeft ook zoveel miskramen gehad. Zij en haar man zijn beiden ‘Maca’ gaan slikken. Dit is homeopatisch en goed voor de vruchtbaarheid en kwaliteit van het zaad als ik het goed heb (miss ff googelen hahah) .. . iig.. toen ze dat ging gebruiken ging het prompt goed! Toen ze een 2e wilden hebben ze het weer beiden genomen en in 1x zwanger en deze zwangerschap ging ook goed!
Sterkte!
 
Ik vind het ontzettend erg om te lezen, word heel emotioneel en wenste dat ik het weg kon halen. ?

Sterkte, ik hoop echt dat je snel de zwangerschap blessing mag krijgen en deze ook mag voldragen ?.
 
Ik helaas... Heb je alleen bloedonderzoek gehad? Na de zoveelste miskraam heeft de gynaecoloog een inwendige echo gemaakt en zag daarop dat ik een andere vorm baarmoeder heb. Daardoor verhoogde kans op miskramen en vroeggeboortes. Beiden bekend mee helaas... Door de andere vorm heeft een bevruchting minder plek om zich te nestelen en daardoor dus grotere kans op miskramen. Nummer 9 bleef wel zitten en is nu een gezellige bijna kleuter! 
 
Terug
Bovenaan