Wat te doen na 6 miskramen

Wat erg om te lezen dat je er al 6 hebt gehad! ? en je ook geen duidelijke oorzaak hebt.. 
Ik heb er zelf 3 gehad, de laatste was is november en sindsdien ben ik onderzocht en bezig met het verbeteren van mijn hormoonbalans en mijn schildklier. 
het opnieuw proberen vind ik persoonlijk heel spannend en eng! Mag ik vragen hoe jij hiermee bent omgegaan? 


ik ben sinds februari in contact gekomen met een orthomoleculair therapeut. Dit is wat ze noemen 'alternatieve geneeskjnde' maar ik dacht baad het niet dan schaadt het niet. Uit metingen bleek dat er bij mij flink wat disballansen waren waar ik nu mee bezig ben. Ik merk zelf al echt verschil! 
Ik ben zelf niet heel erg goedgelovig en weet ook niet of dit het is.. maar ik ken wel een aanval succesverhalen. 


ik hoop heel erg dat het een volgende keer wel goed gaat! Voor ons allebei ✨
 
@gebruiker10358569
Wat mij heeft geholpen is echt bedenken dat het niet voor niets een miskraam was en het ons nu verdriet kostte, maar ons ook veel verdriet bespaard is gebleven. Erover praten hielp mij ook! 
 
Babetje dat heeft bij mij idd ook geholpen 
Ik heb ook een overleden zoontje die drie dagen heeft geleefd hij had leukemie bij de geboorte de gynaecoloog zei toen tegen mij eigenlijk had het een miskraam moeten worden maar op de een of andere manier is de zwangerschap door gezet en is er iets mis gegaan met de aanleg van belangrijke organen en cellen en bloed.
Daarna een miskraam gekregen met 12 weken en toen moest ik terug denken aan de woorden van de gynaecoloog.
 
 
Ik kan me voorstellen dat je er na 1 of 2 keer zo instaat. Maar wanneer het vaker gebeurt ga je toch heel erg twijfelen aan je eigen lichaam. 


bij mij is uit onderzoek gekomen dat ik teveel TPO antistoffen heb. Dit wil zeggen dat mijn lichaam mijn eigen schildklier aanvalt op het moment dat er een vruchtje groeit. Mijn lichaam stoot het dus af, ongeacht of het een gezond of ongezond vruchtje is. Hierdoor is de kans op een miskraam 2-3 keer groter. 
 
Terug
Bovenaan