wat te doen tegen berg?????

ha meiden,
mijn moppie is nu 14 weken oud. Ze doet het heel goed. Afgelopen week ben ik over gestapt van borstvoeding naar kunstvoeding. Dat was ff slikken, maar ben blij dat ik de knoop heb doorgehakt. Ze kwam elke 2 uur en de borstvoeding liep steeds verder terug. Helaas want ik had graag 6 maande gevoed, maar omdat het de 2de is en de eerste nogal veel aandacht vraagt, gunde ik ons ook weinig tijd overdag voor de bv. Maar goed, mijn eigenlijke vraag is: weten juulie een goed middeltje tegen berg? Ik heb al anti berg pads van de etos geprobeerd, maar vond het niet echt geweldig. Heeft iemand goeie ervaringen met een middeltje?

Alvast bedankt en geniet van jullie kleine knuppies!
groetjes Lineke

Ik gebruik goedemorgen hairlotion van zwitsal. Dat werkt wel goed.  Maar Yanick heeft niet heel erg last van berg, dus ik weet niet of het bij jouw kleine ook werkt.

Hai,

Wout heeft er ook een beetje last van.
Ik heb van Zwitsal de anti berg pads gekocht, maar ik vind deze niet echt lekker ruiken.
Nu smeer ik zijn hoofdje 's avonds met baby olie van Zwitsal in en 's morgens met de goedemorgen haarlotion van Zwitsal.
Ik heb het nu een paar keer gedaan en het is al een heel stuk minder.

xx Nicole

Vreemd vraagje misschien, maar als je het hoofdje 's avonds insmeert met baby-olie dan moet je de volgende ochtend toch de haartjes wassen? Anders ziet het er toch vettig uit?

Hoi hoi,

Wat je kunt doen tegen berg, vooral niet eraf krabben. Geen Shampoo gebruiken, ook geen babyolie erop smeren, want dat droogt het alleen maar uit, en dan wordt het erger.

Wat wel kan helpen is Haarlotion van Zwitsal gebruiken. Dit s'morgen en s'nacht voor je baby naar bed gaat over  de hoofhuid  wrijven.Dit moet je vol blijven houden, en dan zal het wel een heel stuk minder worden.

Groetjes,
Sharon

Terug
Bovenaan