wat te doen tegen berg?????

Nu heb ik in een babyboek gelezen dat je elke dag het haar moet borstelen, Niet vanwege het haar (dat meestal kort is) maar om berg te voorkomen. Wist ik ook niet, maar ga het eens proberen!

volgens mij is er niet veel  aan te doen en gaat het vanzelf over. Ik heb het advies gekregen om vaseline erop te smeren. Sommige zeggen dat het door zeep gebruik komt, maar onze kleine kon tijdelijk niet in bad door zijn gipsen benen en heeft ook last van berg.

Hoi,

Mijn huisarts zei 'babyolie op smeren de avond voor het slapen, s'morgens afkrabben met een "kaart" en dan in bad met babyshampoo'. Ik doe dit niet maar de olie werkt wel, de shampoo wordt het erger en de kaart?? ja die wilde ik niet eens uitproberen, lijkt met niet lekker voor hem. Maar volgens mijn moeder gaat het vanzelf weg hihi. Oh ja met olie kan ik de haartjes ook mooi rechtop zetten. hihi

grt suuz mv joshua 8-2-07

Ik gebruik nu van de Zwitsal de rijke olie met advocado, die smeer ik erop 's aafs op en 's ochtends heeft ze dan echt heel veel losse velletjes op haar hoofdje die ik eraf borstel met een zacht haarborsteltje
Misschien helpt het bij meer baby's
Danaë heeft niet zo gigantisch veel berg dus of het helpt bij baby's met heel veel berg is ff uitproberen

Groetjes sabrien m.v Danaë (01-02-2007)

Terug
Bovenaan