Wat te doen tegen maagzuur

<p>Hallo dames</p><p>Ik had even een vraag ik ben nu 25 weken en 2 dagen zwanger onze kleine meid ze lekker druk in de buik en nu als ik avonds in bed lig komt het om de hoek maagzuur heb al van alles geprobeerd niks helpt echt goed moet vaak rechtop zitten wie heeft nog meer tips!</p>

Bij mij helpt vanille vla eten later s avonds voor ik naar bed ga. En niet te plat liggen, op mijn zij liggen (op mijn rug is echt niet te doen). En soms een rennie doet ook wonderen.
Oh, en niet te grote porties eten. Het is echt ontzettend vervelend maar in ieder geval door bovenstaande dingen is het door mij ieeeets beter geworden.

[quote quote=10214868]Bij mij helpt vanille vla eten later s avonds voor ik naar bed ga. En niet te plat liggen, op mijn zij liggen (op mijn rug is echt niet te doen). En soms een rennie doet ook wonderen. Oh, en niet te grote porties eten. Het is echt ontzettend vervelend maar in ieder geval door bovenstaande dingen is het door mij ieeeets beter geworden.[/quote]
Kleine porties eten deed ik zoiezo al al vanwege enorme misselijkheid tot week 23 ongv 
Vla kan ik idd nog is gaan proberen! 
Plat en op mijn zij is hier ook geen succes hopen dat het nog wegtrekt 

Ik kreeg van de verloskundige als tip om een pepermuntje te eten bij maagzuur. Helpt bij mij tot nu toe heel(morgen 35 weken zwanger) goed..

Terug
Bovenaan