Wat te doen tegen maagzuur

Ik had ook ontzettend lang en erg maagzuur en met rennies en hoger liggen kom je er echt niet hoor! Sowieso werkt gaviscon beter vind ik, maar ik heb de dokter gebeld en je mag gewoon Omeprazol, maagzuurtabletten. Wat een hemel! Nu nergens meer last van en het is absoluut veilig! Dus bel de dokter even en vraag om een recept. 

Ik ben nu 21 weken zwanger en heb er ook last van. Wat bij mij helpt is een flesje water met 2 eetlepels appelciderazijn en dan nippen. Klinkt raar maar werkt als een tierelier bij mij. Ben zelf niet zo van de medicatie en als ik het even kan voorkomen dan graag. Dit is gewoon een natuurlijke oplossing, maar geen idee of het voor iedereen werkt.. Succes! 

Oh ik ben blij met je topic. We zijn ongeveer even ver? en ik heb er ook zo een last van... Rennies helpt idd, maar bij mij inmiddels niet meer voldoende, net als een extra kussen en gember thee. Na het weekend ga toch maar eens de huisarts bellen voor omeprazol.

Oh ik ben blij met je topic. We zijn ongeveer even ver? en ik heb er ook zo een last van... Rennies helpt idd, maar bij mij inmiddels niet meer voldoende, net als een extra kussen en gember thee. Na het weekend ga toch maar eens de huisarts bellen voor omeprazol.

Ik drink in bed een glas halfvolle melk en eet een rennie, soms meteen 2. Ligt een plaid onder mijn matras zodat ik iets hoger lig. En hoe vroeger avondeten hoe beter. Si een week is t weer wat beter te doen bij mij en slaap ik weer beter. ?

Terug
Bovenaan