Wat te doen??

7.00 uur fles van 160
9.30 uur fruit( soms een half potje, soms een heel potje, ligt eraan hoeveel hij wil)
11.30 uur 1 broodje, halve cracot cracker en bordje pap van 120 met bamibix of gewoon wat melk, maar daar drinkt hij hoogstens 50cc van op.
14.30 uur soms een half potje fruit anders een koekje of cracker en wat ranja.
16.45 uur een potje groente en een toetje en soms als wij nog zitten te eten wil hij ook nog wat en dan krijgt hij nog wel eens een halve soepstengel.
Tussen 18.30 en 19.00 uur een bordje pap van 120 en daarna gaat Yordi dus op bed.

heyhey

heb ff je schema gekopieerd zodat ik even kan terug spieken.
waarom geef je de eerste fles dan niet wat meer? als hij die wel opdrinkt?
ik zou de nachtfles toch weer gaan afbouwen en overdag toch iets meer geven.
je gaf aan dat hij de middag fles hooguit 50cc drinkt. laat de rest staan, en geef de fles een uur later weer aan hem. dan is het wel koud( je mag t niet weer opwarmen), maar mischien drinkt hij het toch op (nathalia in ieder geval wel, maar ja, ieder kind is anders) en anders maak je 11.30 uur 50 cc en dan 12.30 nog een keer 50cc. t is een beetje spelen met het schema.

nathalia haar schema ziet er nu zo uit:

8 uur fles 200cc
10 uur fruit vers gemaakt
12 00 boterham+ rose vise hele beker
16.30 fles 200cc
18.00 groente vers 200 gram
20.30 uur fles 200cc met nutrix

ook nathalia komt 2 a 3 keer per nacht eruit sinds een maandje.
omdat haar tandjes doorkomen, maar denk meer dat het verlatingsangst is, overdag slaapt ze wel gewoon in haar eigen bedje.
maar ik geef geen nachtfles meer.
ik probeer haar te troosten, over haar bolletje te strelen, zachtjes slaapliedjes te zingen.
nou, moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk wel een beetje wanhopig ben hahaha
al met al beland ze toch iedere nacht weer bij ons in bed.
anders trek ik het echt niet meer hoor.
het kan nooit kwaad om idd even langs t cb te gaan.
hun hebben er meer verstand van :)

succes ermee,

groetjes, do

Hoi dotje bedankt voor je reactie,

We hebben al geprobeerd om de 1e fles die hij 's ochtends krijgt meer te geven, maar dat wil hij niet, want dat laat hij staan.
Dus dat is helaas ook geen optie.
Als ik voor tussen de middag melk klaar maak en hem gewoon uit een beker geef( overdag wil hij geen fles drinken) dan drinkt hij maar ongeveer 50cc op. Koud geven is ook geen optie, want dan wil hij het helemaal niet drinken. Een bord pap wil hij dus wel eten, maar heeft dan na 120 ook genoeg.(Heeft dan daarvoor ook al 1 broodje en een cracker gehad)
We hebben besloten om hem vannacht geen voeding meer te geven. Hoogstens als het met de speen weer eens niet meer wil, dan wat water, maar geen voeding meer. Ik ben bang dat hij er dan straks weer aan went en dat is al helemal niet de bedoeling.
Ook heb ik zijn avondeten vandaag iets kunnen rekken.( was maar een kwartiertje, maar goed) Misschien dat dat ook nog verschil maakt.
We duimen voor een goede nacht, maar vrees weer het ergste. Helemaal omdat we geen voeding meer gaan geven, dus het zal wel een zware nacht worden.
Pffff dan zal het misschien wel op uit draaien dat hij vannacht in zijn campingbedje bij ons op de kamer slaapt.
Nou ja, ........... maar hopen op een goede nacht.

Liefs marielle

Terug
Bovenaan