Wat te doen

Misschien moet ze er nog aan wennen om 's avonds wakker gemaakt te worden voor de voeding? Er bestaan baby's die daar heel chagrijnig van worden, misschien heeft ze daar last van? Ik zou proberen door te zetten (ik weet het, dat is misschien makkelijker gezegd dan gedaan). Wij maken Joshua ook om half 11 wakker voor zijn laatste voeding en dan is hij nog heel slaperig. Maar als we dat niet doen mogen we 's nachts alsnog en daar hebben we geen zin in.
Vanaf 5kg mag je trouwens inderdaad naar 5 voedingen per etmaal van 165-180cc. Vanaf 6kg 180-200cc. Staat op de pakken van Nutrilon in ieder geval wel zo en het cb hier zei precies hetzelfde (maar sommige kindjes zijn natuurlijk anders daarin). Onze tijden:
5.30
9.30
13.30
18.30
22.30
Bij de laatste voeding dus een uur meer ertussen (inderdaad dus de 1nalaatste vervroegen zoals eerder hier is gezegd) en dan van half 11 tot half 6 aaneen doorslapen.
Als hij zijn laatste fles niet leegdrinkt (wat bij ons gelukkig sporadisch voor komt) en hij wordt eerder wakker, dan proberen we het eerst te rekken mijn zijn speen en anders mag hij alsnog het 'restje' (wel vers, restjes mag je niet geven) hebben.

Hai Meiden...
Ik zou je kindje uit haar eigen laten komen en niet wakker maken voor voeding...ze heeft nog geen trek..
Mijn meiden nu 3 maanden slapen al sinds een week door!!
Geef 5 voedingen...en in de laatste fles schepje rijste bloem..laatste fles is om 19 00 uur..heerlijk..de volgende ochtend melden ze zich weer om 6 uur.

Ik heb heel lang als laatste fles die van 1900 uur gegeven en daarna altijd om 4 uur..(vond ik heerlijk ipv van 2300 uur) en nu slapen ze gewoon door.

Ben vanmorgen bij de dokter geweest.
Moet even doorgaan met de lactulose haar ontlasting is wel verbeterd maar toch nog even blijven geven.
De dokter heeft gezegd dat ze binnen 24 uur een liter vocht met voeding moet hebben gedronken.

Gisteren de laatste fles om 20.00 uur gehad, wel veel last van krampjes geslapen tot 04.00 uur. En daarna kwam ze om 8 uur

Soms kom ze ook al eerder dan die drie uur en de dokter zeg, als je kind honger heb geef je ze eten.

Morgen naar het CB (mijn dokter is geen voorstander van CB)
Ik weet wel dat ze in ieder geval wel te weinig voeding kreeg en de JBPM had ze ook mee moeten stoppen, zijn we nu een week vanaf en ze is wel veel rustiger geworden.

Mijn zoontje is iets ouder, hij is van eind juli. Ik heb ook JBPM gebruikt en zit nu ook aan de lactulose. Ik moest van de huisarts ook stoppen met de JBPM. Zijn mening is dat teveel vezels op deze leeftijd ook voor verstopping kan zorgen.

Als ze slaapt van 8 tot 4 mag je echt niet klagen. Dat is doorslapen. Het is niet echt fijn voor ons want wij gaan meestal later naar bed, maar dit is echt niet verkeerd.

Ik maak onze zoon ook rond 23.00 uur wakker, al vanaf zijn geboorte. Hij drinkt de fles ook echt leeg en valt direct weer in slaap. Vervolgens is het nu half 5, dus veel korter dan bij jouw. Ik wil nu de fles van 23.00 uur wat zwaarder maken (ik geef een combi van stanaard-hongerigebaby) door alleen hongerige baby te gebruiken. Ik hoop dat hij het dan een uurtje langer vol kan houden.

Ik ben van mening dat pap enz niet zorgt voor doorslapen. Kindjes moeten er ook aan toe zijn. Mijn zoontje heeft veel honger, maar gezien zijn gewicht vind ik dat hij het in ieder geval tot half 6 6 uur moet kunnen halen. Ik wil nu eens kijken of dit dus werkt. Lukt het niet dan is dat jammer maar ik ga het wel proberen.

Terug
Bovenaan