Wat te drinken?

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,
Wat geven jullie te drinken bij een boterhammetje 's middags?
Onze meid kreg vandaag voor het eerst een boterhammetje. Dat was echt
smullen! Ze vond het heerlijk!
Echt leuk om te zien, maar....pff, wat gaat het toch snel allemaal!
Groetjes Renate (mama van Indy 7,5 mnd)

Hoi,

Kay is een moeilijke geweest met iets anders drinken dan melk. Hij vond/vind water vies en ook bijna alle diksappen. Maar diksap zonder suiker etc met appelsmaak vind hij heerlijk!

Dat drinkt hij dus..

Esmé mv Kay

Ps: leuk he als ze een boterham eten? Kay vond het destijds ook heerlijk en had er geen enkel probleem mee haha.. Zit zelf nog steeds te genieten hoe smakelijk hij zijn brood eet! hihi..

Hoi
Ik vind het ook zo'n mooi gezicht als Mark z'n boterhammetje eet!!!   En hij vindt het zelf ook heerlijk, zelfs nog lekkerder dan z'n warme hap!!   Ik geef hem altijd wat diksap (appelsmaak) erbij, in z'n tuimelbekertje, en dat vindt hij ook wel lekker.

Groetjes Liesbeth mv Mark (20-7-06)

Hihi. nou die boterham is hier geen succes hoor! Bij de eerste hap begint ie al...prrrrfrrfffrr. Ik moet dan zo lachen. Maar ja. Z'n fruit en groente heeft ook een paar weken geduurd voordat ie het doorhad. Komt vanzelf.
Buiten melk wil Kian ook eigenlijk niets. Soms drinkt ie wat diksap, maar dat is meer perongeluk een paar slokken dan dat ie denkt: mmmm lekker mam!
Liefs Nelleke

Yoëll krijgt bij zijn boterham een fles van 150cc.
Deze drinkt hij niet altijd leeg, maar hij driknt daar naast op de dag diksap en dan het liefst exotische vruchten.

Pauline

ik snij de boterham in reepjes en die smult Jari heerlijk op....daarna krijgt hij een tuitbeker met opvolgmelk en gaat er ook goed in. (straks na een jaar krijgt hij van mij gewoon melk of jogho bij het bammetje)
Nessie

Jasper vindt zijn boterhammetje ook zo lekker, soms eet hij er zelfs 2! Hij eet ze zelf, ik geef de stukjes aan en hij pakt hem aan en stopt ze in zijn mond, hartstikke leuk! Wij geven er een flesjes opvolgmelk bij van 120cc water en 4 scheppen nutrilon.

Gelukkig lust Jasper eigenlijk alles wel dus ook water en diksap (ook de appelsmaak).

Groet,
Jacqueline

Als Matthijs z'n boterham opheeft, krijgt hij een fles opvolgmelk. Hij heeft het al druk genoeg met alleen z'n boterhammetje....

Terug
Bovenaan