Wat te drinken?

Hoi,

Hjerre is ook al zo'n moeilijke drinker. Ik had ook al van alles geprobeerd bij zijn boterhammetje, diksap, lauwe thee, roosvicee, verdund vruchtensap. Niks ging erin of alleen een paar per ongelukke slokken. Op een keer nam ik die vruchtensap van Friso mee. Die vond hij heerlijk en die was dan ook zo op. Helaas zijn die flesjes best wel heel erg duur ( 1,29) en moeten ze binnen drie dagen op....Niet handig dus. Het was een fles met sinasappel, appel en banaan en laat ik nu ook vruchtensap in die smaak hebben en dus heb ik dat geprobeerd bij hem. Gelukkig, hij vind het heerlijk, niet zo lekker als Friso, maar het gaat er best in. Die vruchtensap is een stuk goedkoper en je kan het langer bewaren Ik blij, vooral met deze temperaturen. Na zijn boterhammetje en tussendoor krijgt Hjerre dus sap en een uurtje later zijn gewone flesje.

Groetjes Hanneke

Ik geef bij de boterham gewoon nog een klein flesje opvolgmelk van 100 ml, het is straks de bedoeling dat ze gewone melk gaan drinken bij de boeterham dus ik hou het hier maar op, tussendoor krijgt ie diksap 2 tot 3 flesjes van 120 ml....

Paar hapjes brood, paar slokjes opvolgmelk, paar stukjes brood, paar slokjes opvolgmelk,,. zo slurpt ze nog 150 ml opvolgmelk naar binnen en een boterham met als toetje het korstje

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Lyanne krijgt altijd een bekertje water, vindt ze heerlijk.
Na de boterham krijgt ze altijd mummies milk, wat ze nog veel lekkerder vindt!

Gr. Marieke

De ene keer krijgt hij een bekertje melk bij de bam, en de volgende keer een bekertje kant en klare drinkfruit. Diksap blieft meneer niet namelijk...

Gr. Marieke

Mirthe krijgt bij haar brood soms wat slokjes water uit een gewone beker.

hoi hoi

nou bij sophie moet je negel geduld hebben wbt het eten van haar broodje.... we doen er ongeveer een uur over...................

ze snapt ws niet dat ze ze moet doorslikken en verzamelt ze in haar mond en als er een te groot stukje aan komt moet ze alweer kokhalzen.....

maar goed we hebben geduld?!?!?!

tijdens de boterham, eigenlijk nog maar steeds een paar stukjes geef ik haar melk...200 cc...en die drinkt ze erachteraan ( vaak ook in etappes)....

liefs tobi

Terug
Bovenaan