wat te geven aan iemand van 40

A

Anoniem

Guest
Mijn stiefvader wordt binnenkort 40 en daarom geeft mijn moeder zaterdag een surprise party. Maar goed, ik weet dus niet wat ik hem kado moet doen. Normaal komen we met een boom of plant voor in de tuin aan maar dat wordt ook een beetje saai. Met vaderdag hadden we print en foto papier gegeven voor in hun nieuwe printer......
Maar nu wil ik wel iets serieus.
Hij houdt van tuinieren, reizen, ???? en meer.....
Het hoeft ook niet TE duur te zijn. Hebben jullie misschien een leuk idee?

Groetjes Kirsten

een goed boek over tuinieren of reizen misschien

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Nou die heeft ie dus al zoveel in de boekenkast staan.... dus word moeilijk er eentje uit te zoeken die hij nog niet heeft.

Hoi

Je kunt ook hele leuke bonnen geven zodat iemand zelf wat uit kan zoeken.
Bij ons hebben ze die bij het kruidvat.(volgens mij heten ze belevenis)
Ze kunnen dan kiezen uit bijv:uiteten,onbijt op bed,dierentuin,dagje uit enz...  enz.....
Je hebt ze geloof ik van 20 en 50 euro.
En als je bij google even pluimcadeau intypt krijg je ongeveer het zelfde.
Dit kun je via internet regelen.
Succes.
Groetjes Judith.

Wow, wat een jonge stiefvader...

Houdt ie van wijn? Je hebt hele handige, mooie wijnopeners:

Als je het echt niet weet kun je hem ook altijd vragen of hij nog wensen heeft.
Het spontane of verrassende is er dan inderdaad wel af, maar dan heeft hij iets wat hij wel leuk vindt.

Mijn vader, die is al wat ouder, bieden we meestal een etentje aan. Hij is alleen, en vindt dat altijd wel leuk.

Succes ermee!
Ellen

Ik zou denk ik iets van een soort van survivalmand samenstellen om de leeftijd van 40 te overleven.. Met bv wijn er in, cucident, foto in lijstje van je kleine, bloemzaden, incontinentieluier, sigaren, vogelhuisje, snoep, voorleesboek, en dingetjes die hij graag eet of gebruikt  etc.. Mooi cellofaanpapier er omheen, lintjes eraan met een gave kaart en klaar!! Gedicht op kaart maken)

Al deze spulletjes kun je voor een paar cent kopen! Te denken aan Xenos (mand/emmer, vogelhuisje, lijstje, wijn, snoep), boekendump boeken voor 3 euro, zaden kosten 50 cent etc..

Een gaaf kado voor een leuke cent!
Maak er iets persoonlijks van met hier en daar iets om te pesten met zijn leeftijd..

Gr Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan