wat te geven aan iemand van 40

Misschien kun je eens kijken op www.pluimen.nl . Ik heb zelf een keer een rode pluim gekregen en daar kun je best veel mee doen. De prijzen beginnen van 0-25 euro oplopend tot 150 euro en meer, maar dat is uiteraard je eigen keus. Als hij aanstaande zaterdag al 40 wordt weet ik niet zeker of het op tijd binnen is, maar ook daar staat info over op de site.

Veel succes ermee!

Groet,
Jacqueline

Ik zit nog even te kijken of ik Esmee's idee ga doen of evt een dagje naar de oliemeulen in Tilburg. Dat is een dieren/reptielen tuin en hij houdt wel van reptielen. Mijn broertje kwam met dit idee. Hij is daar eigenlijk niet zo goed in om iets te verzinnen dus nu hij dan iets heeft vind ik dat ook wel van belang om te doen. Maar moet nog even google-en hoe of wat. Bedankt voor de tips allemaal.

En de wijnopener vind ik zelf wel heel mooi!!

Ja jonge stiefvader he? Kei raar hij is anderhalf jaar jonger dan mijn man. Hihi. En mijn moeder is 2 jaar ouder dan mijn man. We lachen er maar om. Ik ben gewoon een jonkie.

Jaaaa Esmé!!!! hahaha

Inderdaad een pakket samenstellen vind ik altijd erg leuk, met wat kleinere cadeautjes bij elkaar.
Tuingereedschapje, zaadjes, bolletjes, fakkels, kaarsen enz enz

Wel een hele jonge paps zeg! Leuk

Pauline

He Kirsten,

Waar kom jij vandaan? Niet veel mensen kennen de Oliemeulen namelijk! Ben er 1 keer geweest, en moet eerlijk zeggen dat het niet echt super is hoor. Voor kinderen is het leuker dan voor volwassenen, het stelt niet echt veel voor en is heel klein.

Dat idee van Esme is idd heel leuk.

Gr. Marieke

Terug
Bovenaan