wat te geven met eerste verjaardag

Hoi,
Over een aantal weken wordt onze dochter 1 jaar. Nu is mijn vraag wat jullie als ouders zijnde jullie kindje geven of gegeven hebben toen ze 1 jaar werden? Aan familie en vrienden wil ook wat kleertjes vragen, nu beseft ze het toch nog niet goed, maar natuurlijk ook wel wat speelgoed.
Graag jullie tips/reacties.
Groetjes Daantje
 
Hoi,

Het duurt nog vier maanden voor dat onze man een jaar wordt maar wij hebben het er over gehad om een driewieler voor zijn verjaardag te geven.
Ze zijn vrij aan de prijs dus is het al verjaardagkado leuk te doen.
Mijn schoonouders doe alles altijd in het gekke dus die willen we vragen om een glijbaan.

Groetjes Saskia
 
Hoi,

Het is ook leuk om kartonnen boekjes en houten puzzels te vragen. Ze zijn daar meestal in het komend jaar aan toe en is leuk om dat te krijgen en niet alles zelf hoeven te kopen komend jaar.......

Groetjes Brenda
 
wij hebben Jorn voor zijn eerste verjaardag een schommel gegeven.
het is een 1-2-3 schommel. (eerst met rugleuning en voorstuen, dan alleen rugleuning en als laaste alleen de zitting.)
Hij kan er al vanaf zijn verjaardag in en hij vind het fantastisch. echt een aanrader (€25,- dacht ik)

en verder is eigelijk alles wel leuk.
het blijft moeilijk

groetjes en veel plezier met de verjaargag
Ilse
 
hoi ik ben me nu al suf aan het zoeken wat tevragen want   mn zoontje is 2de kerstdag jaarig dus
en zie leukke dingen het hoefd niet duur tezijn want ze zijn al blij met een paar sokken   hihi
nu nog wel
maar goed ik zag ook rupsje jam jam of zo maakt geluid en een liedje
verden heb je van playgro ook leuk kadotjes
of blokken of iets voor in bad (zwembad)of een auto heb je ook voor babys
of trein
stapelbekers
blokkenstoof.
je moet er denk ook een beetje aan denken dat de herfst er aan komt en dus weer regen enzo en ook ligt het er aan waar is je kindje zelf aan toe en als je een driewieler koopt moet je er op letten dat ze boven de trappers zitten anders kunnen ze geen kracht zetten ,ik heb er ook 1 staan vrijwel ongebruikt omdat ze er niet op vooruit kwam tegenwoordig zitten ze achter de trappers dus moeten ze teveel kracht zetten en dat gaat niet dus verdwijnd hij achter in de schuur
nou s6 met het uit zoeken van de kadoos en een fijn verjaardag
groetjes nicole
 
HOi,

Wij hebben voor ons meisje de boerderij van little people gekocht. Dat was vorig jaar begin november en nog word er vol op meegespeelt.
HEt is duur spul maar vaak in de aanbieding bij de kruidvat en volop te koop op marktplaats vaak nog nieuw in de doos.
Deze sets zijn ook uit te breiden met een dierentuin, manege, kermis enz.
En is heel stevig!

Een driewieler hebben we bewust nog niet gekocht toen omdat ze erg klein van stuk is en dan voorlopig niet bij de trappers kan.

Verder kan je ook kiezen voor kleinen kadootjes vooral met het oog op de winter straks, puzzels, klei, vingerverf, potlopen, krijt voor buiten, wasco, plakkertjes voor op het raam, vormenstoof enz enz.

Veel plezier!
 
Toen onze oudste dochter 1 werd, heeft ze  van mijn  schoonfamilie een driewieler gekregen. Dit was er één met duwstang en een tuigje. Ze kon hier al vrij snel in zitten en wij maar duwen, dit vond ze prachtig.  Zij was in februari jarig, dus het voorjaar en de zomer hebben we hem volop gebruikt.Inmiddels is ze 2,5 en kan ze bijna zelf erop fietsen.
Onze andere dochter word in oktober 1, en voor haar willen we een poppewagen vragen. Als ze dan begint met lopen kan ze hier lekker achter lopen.
Ook een loopauto is een succes bij ons.

Ik vraag ook dingen waar ze in de loop van het jaar wat aan heeft. Het meeste ruim ik op en af en toe haal ik iets te voorschijn.
 
Zaken als duplo, aquaplay, little people  en houten treinbaan is pas leuk als je er veel van hebt en aangezien het zo duur is koop je het zelf niet. Ideaal dus om te vragen en desnoods nog even weg te zetten (tot over een half jaartje)
 
Terug
Bovenaan