wat te zien op vroege echo's?

Hoi Pascale,

Bedankt voor je berichtje.
Helaas heb ik niet mis geteld met de weken, en zelfs mijn eisprong heb ik met ovulatietesten gevolgd, maar er gebeuren wel meer onverklaarbare dingen, dus wie weet nu ook met mijn cyclus, hihi. Dus er zit voor ons niets anders op dan wachten tot morgen.

Ik krijg er wel weer af en toe goede hoop op, de hormonen zijn in ieder geval voldoende aanwezig, maar dat wil niet alles zeggen.

Fijn voor je dat je meteen weer bent aangeteld, zal ook wel weer heel spannend zijn zeg. En al drie miskramen, ik vind twee al niet eerlijk. Hoop dat we beide een goede zwangerschap mogen hebben en een gezond kindje begin 2010!

Groetjes,
Kim

hoi hoi

wil je nog even heel veel succes wensen voor morgen
ik duim voor je dat je goed nieuws krijgt

ik mocht vandaag komen en helaas hebben we een vroege miskraam gehad

laat je het hier nog ff weten??

toi toi toi

groetjes moekje

dag allemaal,

Moekje, wat vreselijk dat het een miskraam is geworden. Ik weet wat je voelt....

Mijn echo was niet goed vandaag. In 8 dagen tijd maar twee mm gegroeid, dat is extreem weinig, en er zou nu met een kleine 8 weken toch echt een hartje moeten zijn. De gyn gaf aan dat we er maar vanuit moeten gaan dat het een miskraam wordt. De kans op nu nog een goede zwangerschap is heel klein. Maar dat laatste maakt me nu juist weer zo onzeker. Heel klein is niet nul, denk ik dan. Het was makkelijker af te sluiten geweest als er geen kans meer was, want dan kon ik het een plekje geven en afsluiten. Nu nog niet.

Zaterdag ga ik 6 daagjes naar Spanje, kan ik daar gaan zitten wachten op een miskraam..... Tja ik mocht ook een curretage, maar dat kan ik nog niet over mijn hart verkrijgen nu er nog geen 100% zekerheid is. Nu hebben we voor volgende week vrijdag een afspraak staan voor een controle echo. Dan kan ik alsnog kiezen voor een curretage of nog langer afwachten. Wat zouden jullie doen?

Alvast bednakt voor de reacties.
Kim

hoi

wat erg voor je zeg dat je geen duidelijkheid hebt en tussen hoop en vrees leeft
ik wens je heel veel sterkte

probeer toch te genieten van je vakantie

ik hoop dat het toch nog positief uitpakt

liefs moekje

p.s. ook ik zou nog geen curretage doen als ik het niet 100% zeker wist
je wilt zo alle kansen aanpakken om het een kans te geven

ik denk aan je

Terug
Bovenaan