Wat trek je ze met zulk weer aan?

Hele dubio''s hier op het moment. Wat trek je de kleine aan met zulk weer. Hij is nogal verkouden, dus erg luchtig is ook wat, aan de andere kant is zweten ook niet echt lekker hahaha. Hoe doen jullie dat?

Ethan heeft een witte zomer broek aan dunne blouse waar de mouwen van omhoog kunnen met een knoopje en een romper zonder mouwen..

Zit is een voorjaar/zomer setje dus is dunner dan normaal

alicia staat hier met korte broek en t-shirt.
alicia heeft het erg snel warm.vandaar en hier binnen is het 20 graden morgen naar de zeeman om zomer kleding te halen

jorn droeg vandaag een romper met langemouwen daarover een tshirtje en een spijkerbroekje
toen we weg gingen ff een vestje erover en zijn jas. '

hij heeft bij men ouders acter huis buiten gespeeld en toen had ie de jas uit. was daar achterhuis al bijna 20 graden.. daar staat de zon pal op

's ochtends had evy een t-shirt met bolerootje en lange broek aan en daarover een jas. 'S middags had ze een shirt aan met een lange broek, korte broeken heeft ze nog niet. Maar Evy heeft het wel snel warm (zal ze wel van haar papa hebben ;) ).

Laagjes, zodat ik kan wisselen door de dag, in de ochtend met buiten spelen, maillot met spijkerbroek, romper shirt vestje, en tegen de middag kan meestal de maillot uit en het vestje ook, ik kijk altijd naar wat ik zelf draag bij de kids, maar bij die hele kleintjes moet je er toch rekening mee houden dat ze veel op de grond zitten/kruipen en dan trekt het toch snel koud op (ga in de ochtend maar eens 10min op de grond zitten,,hihi

Maar laagjes vind ik altijd fijn, want het kan erg verschillen hoe de temp is door de dag!

Terug
Bovenaan