Wat trek je ze met zulk weer aan?

jayden heeft een romper met lange mouwen en een shirt met lange mouwen, en ook een maillot met een spijker broekje, de grond is hier erg fris.
een aangezien hij het grootste deel van de dag op de grond kruipt vind ik het anders toch te koud.
en voor buiten heeft hij een tussen jasje aan aangezien hij dan stil zit is het toch sneller koud, heeft jasje wel open
ik voel ook regelmatig in zijn nekje of hij niet te warm aanvoelt.
maar blijft inderdaad wel moeilijk inderdaad

Ethan heeft in de loop van de dag korte broek en blouse met korte mouwen aan gekregen hij was gewoon klam van de zweet maarja hij heeft ook de hele dag mama gezelschap gehouden in de tuin en geholpen met onkruid verwijderen haha

Het is hier uiteindelijk een dun spijkerbroekje met een t-shirt geworden. En een rompertje zonder mouw. Vanmiddag op de fiets wel een jasje aangedaan. Maar het was hier vanmiddag in de schaduw 20 graden en dan zitten wij nog eens in de polder. Hij speelt hier niet buiten. Kruipen over ons terras vind ik te gevaarlijk (hebben een verhoogd terras. En bij de kassen is het al helemaal geen optie. Tegen de zomer krijgt hij een 'eigen' stuk tuin dat afgezet is.

hier in de achtertuin was het vandaag 34 graden!!
en de meter stond nog wel in de schaduw maar wel uit de wind. heb de schelp gevuld met warm water en alicia met lange broek erin gezet. ze was aan het zweten niet normaal!

Terug
Bovenaan