wat trekken jullie je kind aan in de kinderwagen?

wij hebben z'n jas gekocht van top tot teen. heel handig dus ons kleintje lijkt net een roze beertje, alleen haar hoofdje zie je. heel fijn want we leggen haar zo in de kinderwagen of mee in de draagzak.

Rompertje (korte mouw), shirtje, jasje, mutsje, lakentje, dekentje en het dekje van de wandelwagen. In de maxicosi alleen jasje en dan in de voetenzak!

In de wagenbak ligt een schapenvel, Abel ligt daar in zijn normale wollen kleren op. Met een katoenen dekentje en een mutsje.
Het dekje van de wagen doe ik er meestal over, maar bij mooi weer niet. Wordt snel warm eronder, ook al hangt het boven hem.

Wat was de discussie met je moeder dan? Dat het te koud of te warm was?

Dat het te koud zou zijn. Maar zoals ik het lees doe ik het precies hetzelfde als de meeste van jullie. Mijn vriend en ik zijn er ook overtuigd van dat ze het warm genoeg heeft maar ik was toch benieuwd hoe anderen het deden

Ik doe mijn meisje eigenlijk nu steeds haar skipakje aan... ongeacht ze in de maxi cosi of in de bak ligt. Vooral wanneer we naar school lopen, we moeten toch altijd even wachten op het schoolplein.
Naar de winkel heeft ze gewoon haar jasje aan met een dekentje in de bak...

Terug
Bovenaan