wat trekken jullie ze aan met dit weer!!!

ik vind het maar moeilijk wat doe je ze aan met dit weer? ook al is het mijn 6e altijd ben je bang dat je ze te warm of te koud aankleed.

ik had ze vandaag nog lange mouwen en een mailotje aan, ik dacht vanavond waarschijnlijk te warm

moeilijk hoor.

Hoi Hoi,

Lana is mijn 4de maar ik vind het ook lastig hoor. Vanmiddag had ze alleen een rompertje aan. Als ik ging wandelen ook een dun broekje maar dat is meer ter bescherming van de zon. Thuis deed ik die gelijk weer uit. Nu ligt ze in bed ook alleen met een rompertje en een dun broekje. Wel in de pacco doek.

Succes!

Aniek begint te dag met een romper met korte mouwen, een jurkje en sokjes en in de loop van de ochtend blijft alleen de romper over. als we gaan wandelen dan doe ik haar een broekje aan en ook als ik met dat ze moe wordt en wil slapen doe ik haar een broekje aan zodat ze niet teveel afkoelt in haar slaap. met dit weer slaapt ze lekker buiten in de wagen. om ongeveer 7 uur gaat ze in bad en krijgt een romper met lange mouwen aan en sokjes. dan nog een voeding, dunne slaapzak aan en naar bed. dat tussen 22 en 23 uur nog een voeding en dan ligt het er aan hoe warm het op haar kamer is of ze de dunne of een dikkere slaapzak aan krijgt. vannacht de dunne en ze heeft het niet koud gehad.
Ik voel regelmatig haar nekje of ze het niet te warm of te koud heeft.

Een luier, een t-shirt romper en een lakentje in de kinderwagen of in haar bed. Meer niet, het is hier 28 graden boven, beneden nu al 25 graden en buiten ook rond die temp.

Hier net als bij Laura :). Bij ons is het ook tropisch binnen. Straks lekker op het balkon met rompertje en afhankelijk van hoe warm het is nog een broekje. Ze houdt zich goed warm, haar temperatuur is standaard 37 graden, ook met deze warme dagen, dus geen zorgen dat ze teveel afkoelt. Het badje hadden we met lauw water gedaan, wat werd ze daar blij van!

Hier is het ook 24 graden binnen. Buiten is het nog warmer en Luana is snel warm dus heeft ze alleen en t-shirt rompertje aan. Als ze gaat slapen een dun dekentje erover in de bak, en in bed een dunne slaapzak aan. Als ik ga wandelen doe ik sokjes en een dun broekje aan, meer niet. Buiten in de wipstoel nu nog een broekje en mutsje voor de zon, maar vanmiddag alleen de romper met muts.

Liefs ciomama

Terug
Bovenaan