wat trekken jullie ze aan met dit weer!!!

Hier ook alleen een romper Gister nog een met lange mouw er in maar nu zonder lange mouw. In zijn wiegje hebben we alleen een dun lakentje over hem heen. En blijkbaar hebben wij een super slimme baby want hij bepaald zelf of hij zijn lakentje om houdt :D Gister avond vond hij het blijkbaar te warm en heeft net zolang liggen wurmen en wiebelen tot hij dat ding af had en ging toen slapen. Handig zo'n babyfoon met camera je kunt ze de hele tijd in de gaten houden.
Kamertjes is bij hem boven 26 graden (volgens babyfoon)...naar buiten probeer ik nu niet eens met hem veeeels te warm.
Liefs

Gister moest ik wel met haar naar buiten en toen had ze smorgens een legging. een jurkje en een vestje aan (om 8u) en later alleen een jurkje. Toen ik niet meer naar buiten hoefde had ze een romper aan zonder mouwtjes en ze heeft geslapen in een t shirtje en een dunne slaapzak. Nu ligt ze in dat zelfde shirtje en romper uiteraard in de box en ze krijgt verder ook niks aan want ze hoeft niet mee naar buiten.

xxx

ik kleed mn kids net als mezelf,dus korte mouwen en korte broek,en als ik merk dat ie het koud heeft doe ik wat anders aan.
gisteren gewoon een shirtje met korte mouw en vandaag romper lange mouw met een leuk broekje,
maar mn andere 2 kids zijn helemaal zomers,die bewegen zoveel dat ze het niet snel koud zullen hebben

liefs jootje

ik vind het ook erg lastig ondanks het nummer 4 is..
gister heeft ze een heel dun jurkje aan gehad met romper er aan vast. nu vanmorgen ging kweg romper aan zonder mouwen jurkje met korte mouwen vestje er over heen en sokjes. toen kop verjaardag kwam vestje uitgedaan toen kthuis kwam alles uit op romper nu en daar ligt ze nu lekker in maar volgens mij vind ze de warmte niet echt heel lekker.

tropisch

rompertje en vandaag dun jurkje
buiten een hydrofiel luiers als dookie op de wagne tegen de zon

nachts romper en hele dunne katoenen slaapzak

tis gewoon gokken en temperatuur checken bij je kleine

Terug
Bovenaan