Wat vinden jullie? 1100 km rijden

De kop zegt het al....

In 1 keer en 's avonds vertrekken, of in 2 keer? Wij willen nl op vakantie en we willen naar Zuid-Frankrijk. We hebben al een keer 1800 km in 14 uur gedaan, dus we kunnen ws in 1 nacht al bijna daar zijn en dat zouden we zonder Laura ook gedaan hebben, maar ja, die rijdt ook mee!

Aan de ene kant vind ik in 1 keer echt te ver rijden voor die kleine, maar aan de andere kant heb ik liever ook niet dat ze 2 dagen achter elkaar in de auto zit. Dichterbij wil Mattijs niet op vakantie omdat hij er zeker van wil zijn dat het goed weer is (we zijn al 4 jaar niet weg geweest).

Dilemma dilemma....

Groetjes Ilona

Tsja, het blijft zowiezo een hele reis. Ik denk dat het niet zoveel uitmaakt. Als je maar genoeg stopt en haar uit de maxi-cosi haalt. Of huur je een reiswieg?
Als jullie anders in 1 dag zouden doen, dan zou ik dat nu denk ik ook doen. Anders zit je idd 2 dagen in die auto en moet je voor het slapen onderweg nog van alles regelen.
Succes.
Groetjes Veerle

Hallo

Ja het is wel een heel stuk rijden maar als ik zou gaan zou ik het in 1 keer doen
Maar inderdaad wel een paar keer stoppen om je kleine een andere houding te geven
Zoek het mooie weer maar op want hier is het pet
Ik hoop dat als wij over 3 weken gaan ( in eigen land ) dat we een beetje weer hebben

Groetjes Monique

Ik zou het in 2 x keer doen. Met een kleine moet je toch vaker en langer stoppen om hem even een andere houding te laten.Voor mij  zou het dan een te lange ruk worden in 1 keer.  Ik zou het doodeng vinden en heel bang zijn dat de kleine er halverwege doorheen zit en de laatste 500 kilometer aan het huilen is (bij wijze van spreken)  .    Je hebt overal in Frankrijk van die handige formule 1 hotels, die zijn echt perfect.

Maar ik zie de voordelen van in 1 keer ook wel. Wij reden vroeger met mijn ouders nooit meer dan 600 kilometer op een dag, dus ik ben dat gewoon ook niet gewend.    

hoi ilona,
moeilijk, ik snap dat je er mee zit. ik ben eens 3 uur lang onderweg geweest van delft naar meppel (was ook heel heet toen, maar had wel airco) en toen trok ze het na 2 uur ook niet meer, ze ging echt hysterisch krijsen en ik was bijna (stond in een zowat stilstaande file) uitgestapt en had haar uit de Maxi-Cosi gepakt, maar toen ben ik dus maar asociaal over de vluchtstrook gereden naar de volgende afslag, ik dacht dan maar een bekeuring (ja je verlegt je grenzen als het om je kind gaat!!). ik ben toen een uur gestopt en toen ging het wel weer, maar ik had toch niet gedacht dat ze het niet zou trekken. ook al heb je airco, je kan hem ook weer niet al te hoog zetten. en ik hoop dat jullie niet tijdens de zwarte zaterdag in frankrijk gaan, want dan is het een ramp.
maar ja, misschien moet je gewoon kijken hoe het gaat, gaat het goed, rij je door gaat het minder doe je er nog een dag over.

succes,
daphne

Wij zijn van plan om in september naar zuid frankrijk te gaan. Ik denk dat wij een reiswieg voor in de auto gaan huren en dan 's nachts gaan rijden. Dan slaapt hij het langst achter elkaar door en dan is het niet druk en niet heet. Mocht het niet werken, dan is er nog altijd de formule 1...!
Wij gingen altijd 's nachts, om en om 2 uur rijden en de ander slapen. Werkt perfect voor ons!

Wat zal manlief gelukkig met jullie zijn!!!!

Hij wil nl het in 1 keer proberen en ik wilde het in twee keer doen! Ik hoopte dat iedereen hier in 2 dagen zou roepen . We gaan pas in augustus, maar we vroegen ons af of we een overnachting zouden moeten regelen. We willen nl naar een stacaravan en ter plekke een babybedje huren. Voor een overnachting moeten we zo'n ding toch meenemen of een plek zoeken onderweg waar er al een aanwezig is.

Ik denk dat we het in 1 keer gaan proberen!

Groetjes Ilona

Terug
Bovenaan