Wat vinden jullie? 1100 km rijden

hoi

jeetje das lastig, ik zou denk ik 2x doen, dan kan je op dag 2 er vers tegenaan.
toen mn neefje 10.5 maand was gingen we naar noord frankrijk
elke keer moesten we stoppen, hij was het steeds zat,
zn moeder deed de hele reis aan bezigheids therapie
mijn ervaring is dat kinderen het snel zat zijn in de auto
mijn dochter van inmiddels 3 was het ook altijd snel zat

ik begin niet meer aan lange reizen voorlopig

dus ja als ik idd advies mag geven
doe het in 2x, overnacht ergens,
relax daar, en ga fris weer verder

groetjes riana

Hoi, ik zou het in 1 keer doen, zeker als de kleine slaapt ('s nachts). Een aanrader is om de kleine in de kinderwagenbak cq reiswieg van Bebe-confort te leggen type Windoo. Zelf hebben   wij deze ook incl. onderstel (oke, de wagen is minder hip dan de bugaboo :) en de Quinny maar super makkelijk (enne geen lekke banden) en vervoeren hem in deze reiswieg. Is ook ECE gekeurd de nieuwste keuring en de wieg maak je vast aan de gordels en je kindje ligt in de bak ook in een gordeltje. Je kan je bestellen bij o.a. Babydump, levering 3 weken prijs ongeveer 200,00 Euro (Deze bak kan je ook lekker gebruiken als je een bezoek aan familie/vrieden hebt gebracht en het is een latertje geworden.)

Succes en alvast een fijne vakantie

Aan mijn mening heb je niets, ik zou thuis blijven (hou helemaal niet van weg gaan )
maar ik hoop dat je een oplossing vindt en een fijne vakantie hebt.

Groetjes
Chris

Tsja, ik zou idd ook niet zo ver gaan... Maar als het moest, dan in twee keer! Heb je er weer een stem bij! En jullie hebben het over een reiswieg voor schter in de auto huren? Daar ben ik wel erg nieuwsgierig naar!

groetjes,
Sabine

Wij rijden ook in 1x. We moeten 950 km rijden (Oostenrijk) en we gaan 's nachts. Dan slapen de kinderen en kunnen we het snelst opschieten. We rijden trouwens om de beurt, dan kan de ander eventjes uitrusten. We hebben een caravan en als het niet goed gaat met de kinderen stoppen we gewoon en overnachten we. Dat is wel ideaal.
Vorig jaar zijn we naar Zweden geweest, ook in 1x gereden en 'snachts, dit ging prima met Tijmen (toen 1 jaar).

Terug
Bovenaan