wat vinden jullie?1e verjaardag mag goedgevierd worden

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal.
Dani word binnekort 1jaar en heb zoveel in petto.. Dani zal er vast wel niet zo heel veel van mee maken.. maar voor mijn gevoel vind ik het fijn om te doen en super leuk.. ook is het leuk om later te vertellen wat hij op zn 1e verjaardag heeft meegemaakt..
Ten 1e
Hij geeft een bumba feestje omdat hij dat erg leuk vind..
Kheb uitnodigings kaarten verstuurd met zn eigen persoonlijke postzegel het kaartje was van bumba,en kan gevouwen worden tot bumba circus..
Dani geeft dus een babyfeestje met 7 vriendjes/vriendinnetjes en allemaal van zijn leeftijd genootjes de oudste is 1jaar en 2maanden..
We gaan dan naar een speelparadijs ballorig in roosendaal wat daar echt leuk is voor baby;s uiterraard dani vind ballenbak helemaal geweldig en zijn ook speelmatten en clowns vond het wel erg leuk om daar zijn babyfeestje te geven van 12uur tot 2uur smiddags.. om daar wat te snoepen heb ik bumba bekertjes gekocht en wil daar luchtballonen van maken in het bekertje gaat langevingers,met spekjes,en rijstebloemkoekjes die kleintjes van bambix.. ook heb ik  bumba tasjes gekocht waar ik fruithapje in wil doen met bumba koekjes,drinken,en een kleinig heidje o.a badeendje,of badkikker,of badolifant,
van hoe en wanner ze dat krijgen moet ik nog even bedenken.. het lijkt me echt super leuk het  word voor de 1e keer dani's first en last babyparty  en hij word maar 1 keer 1 jaar    en daar wil ik zelf wel wat leuks van maken..de dag erna doen we dan zn verjaardag vieren voor de familie want zn tante is dan ook op die dag jarig dat valt in het weekend 2dec,.. op zn eigen verjaardag 3december is zn andere tante jarig dus dan gaan we daar naar toe omdaar dani's echte verjaardag te vieren en nodigen dan alleen de familie uit van papa's kant!
dit was het wel zo'n beetje.. en natuurlijk zou ik graag leuk vinden als de baby's allemaal een roodneusje hebben haha!
in december   kunnen jullie kijken op dani's babysite wat het feestje is geworden.. www.djukkiej.beebiesite.nl

xxx Manuela en Dani

Allemensen, da's even uitgebreid zeg. Leuk hoor.
maarre, het moet wel bij jou en je kindje passen, denk ik.
Hier wel feest maar op kleinere schaal.

groetjes Ida en Thomas (ook bijna jarig)

Soooo, die Danie krijgt inderdaad wel een heel groot feest.
Wel heel leuk bedacht allemaal.
Wij vieren het ook op wat kleinere schaal.
Als ik hetzelfde zou doen als jij kon ik na die dagen met hem de vloer aanvegen denk ik. Hahahaha...
Maar iedereen weet zelf denk ik goed wat er bij zijn kindje past...
Geniet er maar lekker van.

ja inderdaad... ik doe het ook niet zolang vieren voor dani...
het babyfeestje 1dec  van 12 tot 2uur smiddags,
verjaardag bij mama 2dec van 12 tot 4
verjaardag bij papa van 5uur tot half 8 savonds!

eh, begrijp ik het goed (uit jouw laatste reactie) dat de papa en mama van Dani niet gezamelijk zijn verjaardag vieren?

Je stelt de vraag 'wat vinden jullie?'

Ik vind het zwaar overdreven, en ben blij dat ik niet één van de baby's ben die er bij uitgenodigd wordt.
Mij lijkt het alsof vooral mama het erg leuk vindt.

Maar dat is mijn mening, misschien vind je kind het geweldig.

Miep

jawel !!
maar op 2dec is mama zusje ook jarig
en 3december papa's zusje haha
leek voor ons wel makkelijk om het zo te doen.. zijn we toch op alle bei hun verjardagen en makkelijk voor de familie

Terug
Bovenaan