wat vinden jullie?1e verjaardag mag goedgevierd worden

quote: Miep34 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-11-2007 15:15:56'));

Je stelt de vraag 'wat vinden jullie?'

Ik vind het zwaar overdreven, en ben blij dat ik niet één van de baby's ben die er bij uitgenodigd wordt.
Mij lijkt het alsof vooral mama het erg leuk vindt.

Maar dat is mijn mening, misschien vind je kind het geweldig.

Miep

ja ieder natuurlijk zijn eigen mening.. maar ik ben blij dat ik dit kan doen voor dani.. en ook voor mijn eigen gevoel wat ik erook in heb gezet.. ik zal een rot gevoel hebben als ik dani's verjaardag niet goed heb kunnen vieren voor mijn gevoel. het is m'n eerste kindje zn eerste verjaardag   en daar mag ik trots op zijn.. maar weet bijna voor bijna 100 procent zeker dat hij zn ogen uitkijkt en die blik in zn ogen en zn lach is voor mij zo veel waard en daar ga ik het ook voor doen
groetjes,
Manuela

aha, gelukkig maar dat jullie nog fijn bij elkaar zijn.
het is me duidelijk; bedankt voor de uitleg.

quote: manuelaendani reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-11-2007 15:22:50'));

quote: Miep34 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-11-2007 15:15:56'));

Je stelt de vraag 'wat vinden jullie?'

Ik vind het zwaar overdreven, en ben blij dat ik niet één van de baby's ben die er bij uitgenodigd wordt.
Mij lijkt het alsof vooral mama het erg leuk vindt.

Maar dat is mijn mening, misschien vind je kind het geweldig.

Miep

ja ieder natuurlijk zijn eigen mening.. maar ik ben blij dat ik dit kan doen voor dani.. en ook voor mijn eigen gevoel wat ik erook in heb gezet.. ik zal een rot gevoel hebben als ik dani's verjaardag niet goed heb kunnen vieren voor mijn gevoel. het is m'n eerste kindje zn eerste verjaardag   en daar mag ik trots op zijn.. maar weet bijna voor bijna 100 procent zeker dat hij zn ogen uitkijkt en die blik in zn ogen en zn lach is voor mij zo veel waard en daar ga ik het ook voor doen
groetjes,
Manuela

Je moet ook beslist doen wat jouw goed lijkt. Mijn ervaring is (ik heb er nu 3 boven het jaar en 1 moet nog een jaar worden), dat ze balonnen thuis ook met bewondering kunnen bekijken, en dat ze een lekkere (zelfgebakken) taart waar ze lekker mee mogen prutsen al een heel avontuur vinden.

Mara ik hoop echt dat jullie er allemaal herelijk van genieten.

Want je mag zeker trots zijn op je eerste kinde (en straks op de tweede, derde, vierde., vijfde (Miep je draaft door)....)

Miep

Als jullie en je kleintje dit leuk vinden; gewoon doen en lekker genieten zou ik zeggen!!

De 1e verjaardag is ook heel bijzonder, maar meer in 'mijn beleving dan in die van m'n dochter, ze heeft er geen besef van wat er gebeurt en waarom lijkt me.

Wij houden het nu nog klein, lekker thuis een feestje en trakteren op het kdv. Eline kan niet zo goed over drukte en over vreemde omgevingen, vreet te veel energie van haar en dan wordt het huilen geblazen. De tijd van groot uitpakken met haar verjaardag bewaren we nog wel even voor later als ze er zelf ook meer mee bezig is.

Veel plezier  met de verjaardagviering!  

Ja ik vindt ook dat je het erg groot aanpakt hoor!Maar hey als jij en je kindje hier happy mee zijn.....lkkr doen hoor!Ik zou het ook niet met Julia hoefen te doen!En ik zou het zelf ook niet willen,de drukte vindt ikzelf ook helemaal niks en  omdat ik bang zou zijn dat ze dan als ze wat groter zijn dat ze dan met kleine dingen niet meer tevreden zou kunnen zijn!Maar dat is wij en niet jullie, dus lkkr doen hoor!!!Ik wens jullie dus een heeeeeelllllleeeee fijne verjaardag!En tuurlijk mag je trots zijn op je kindje!!Ookal is het de 10de

xxxveel feestplezier!!!

Ja ik vindt ook dat je het erg groot aanpakt hoor!Maar hey als jij en je kindje hier happy mee zijn.....lkkr doen hoor!Ik zou het ook niet met Julia hoefen te doen!En ik zou het zelf ook niet willen,de drukte vindt ikzelf ook helemaal niks en  omdat ik bang zou zijn dat ze dan als ze wat groter zijn dat ze dan met kleine dingen niet meer tevreden zou kunnen zijn!Maar dat is wij en niet jullie, dus lkkr doen hoor!!!Ik wens jullie dus een heeeeeelllllleeeee fijne verjaardag!En tuurlijk mag je trots zijn op je kindje!!Ookal is het de 10de

xxxveel feestplezier!!!

Hoi Manuela!

Nou ik weet zeker dat mijn kindjes het leuk zouden vinden. Wij gaan zeker eens in de maand naar zo'n speelparadijs (heb je hier heel veel van) en m'n kids worden er heel blij van.
Ik denk dat Dean een leuk feestje krijgt! Ook voor jou makkelijker dat het niet bij je thuis is.Bij Ioannis 1ste verjaardag hadden we veel visite veel kleine kids( ik had kleine cadeautjes voor ze o.a. belleblaas, 'snoep' en een speelhoek.) hij kreeg overdreven veel grote cadeau's en s avonds heel laat toen iedereen weg was hadden we een enthousiast moe kindje en heel veel plakkerig speelgoed/huis schoon te maken.
Ik heb nog niet echt nagedacht over Billy's 1ste verjaardag, maar feest wordt t zeker!
Ik ben ervan overtuigd dat je jouw enthousiasme overbrengt op Dean en dat hij het ook leuk vindt!   Alvast veel voorpret toegewenst!
groetjes, Priscilla (ik heb als clown grote kinderfeesten gedaan 30 tot een keer 90 kids, een babyfeest nooit gehad maar ik kan me er wel wat bij voorstellen)

Jeetje, ben erg onder de indruk. Ik moet er niet aan denken om het zo te vieren! Wij hebben een klein familie onder-onsje gehouden met ballonnen, slingers en taart. Enne, dat was al meer dan indrukwekkend genoeg voor Emre. Er waren ook wat kindjes en dat was ook erg druk. Om half 7 lag Emre helemaal gesloopt in zijn bedje. Ik hoop dat je een hele leuke verjaardag hebt natuurlijk, maarreh, nee, dat is absoluut niet mijn idee!

groetjes
Mie

Terug
Bovenaan