Wat vinden jullie een normale prijs voor...

A

Anoniem

Guest
een winterjas?

schoenen?

Ik wil namelijk voor Tyche wel een leuke winterjas kopen. Heb er 1 gezien bij de Hema maar toch nog even rondgekeken op internet want ik zou DE jas eens missen.
Maar dan zie ik prijzen van 90 euro voor een jasje of zelf over de 100 euro. Dan denk ik: Die zijn gek!!!!

En hoe lang hebben jullie de winterjas gekocht? Ik vind namelijk die stoere, wat kortere ook erg leuk. Zeg maar type bomberjack maar dan leuk haha. Maar ik denk dat zo'n lange fijner is en ook nog lekker de billen en stukje been bedekt...

Groetjes Kirsten

Haha dat vroeg ik me nou ook al af....
Schoenen zijn duur, dat weet ik. Maar 40 euro is toch wel het maximale hoor, Dan maar even zoeken, maar het moet niet belachelijk worden vind ik.

En een jas....ik dacht ook zo 30-40 euro. Als ie duurder is, is het jammer, maar dan laat ik 'm echt hangen hoor! Moet voor mezelf al slikken als ik een jas van 50 euro of meer koop. En daar zit dan toch echt meer stof in....haha

Liefs Annet

Ha Kirsten

Heb gisteren toevalligeen winterjasje voor Sophie gekocht van  'name it', halflang, bruine ribstof, heel lief/stoer met een bijpassend mutsje.  Jas kostte €30,-- en de muts € 5,95.  Het staat haar echt zó leuk. Maar dit vind ik dan ook genoeg hoor, €90,--  of 100,--  voor een  jasje vind ik echt teveel    (zeker gezien het risico dat je in de loop van de winter nog een keer een exemplaar kunt kopen....). En dan komt er ook nog wel een vestje/bodywarmer combi en een fleecetrui en zo gaan we maar door.....

En wat schoenen betreft: Sophie heeft nog steeds leren slofjes aan, wat met sokjes erbij warm genoeg is. Totdat ze goed loopt laat ik het daar dan ook bij. Die slofjes kosten rond de €25,--.

Groetjes

Susan mv Gijs en Sophie

De prijzen?

Voor een jas vind ik  40 euro echt het maximum voor een babymaatje, hetzelfde geldt voor de eerste schoentjes. Dan vind ik 40 euro ook al een hele prijs.

Als je uit de babymaatjes bent, vanaf 92, dan gaat het hard omhoog met de prijs van de jassen en de schoenen (vanaf maat 22). Voor onze oudste lukte het nog vorig jaar om een hele mooie jas bij de hema te kopen voor 40 euro, maar voor schoenen ben ik echt minstens 50 euro kwijt en ook al wel 65 euro. En helaas, ook die slijten net zo snel als de wat goedkopere schoenen op de neus en bij het stiksel.

Ik heb ook dr. visser schoenen geprobeerd van de scapino, maar die zaten te smal, helaas...

Voor de lengte van de jas: als je ze vaak in de buggy vervoert, is zo'n lange jas wat onpraktisch, het zit vaak in de weg. Ook viel me op dat ze met een lange jas vaker ergens achter blijven haken, dus ik ben voor de kortere jasjes. Ik vind dat een jas ongeveer op de heupen moet vallen en de meese bomber-achtige jasjes doen dat denk ik ook wel hoor. Als het jasje nog korter is krijgen ze zo snel een blote rug.

Nog een andere pre, vind ik persoonlijk: een jas waar de capuchon af kan en waar van die tricot boordjes bij de mouwen zitten, tegen inwaaien.

Groetjes,
Tamara

vnd ik moeilijk hoor. Voor een jas zou ik toch wel slikken als het meer dan 50 euro is. Voor schoenen vind ik dat alweer aan de hoge kant.

Ik was laatst in een winkel en daar hadden ze hele stoere replay jassen voor babys. 160 euro! Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt omdat te kopen. Voor mezelf wel maar voor een klein kindje dat er toch weer uitgroeit. Nee hoor.

Annemiee

ach voor ieders budget is er heus wat te krijgen. Je kan het iid zo gek maken als je wilt. In Lafayette, frankrijk heb ik me staan vergapen aan de merkkleding voor kinderen...maar kopen, nuehhhhh.  

Ik heb toevallig afgelopen week de winterjas gekocht en nieuwe schoenen. De winterjas is van prenatal en koste 30 en de schoenen koste (niet schrikken) 70 euro. Ze heeft in de vorige schoenen precies 6 weken ingezeten maar die waren afgeprijsd naar 16 euro.

Heb nu wel een maat groter gepakt, namelijk maat 22 zodat ze nog wel een tijdje in kan. Ze zijn wel onwijs mooi en ze kan al goed lopen dus ik vind schoenen wel belangrijk. Ik ben nu hoogzwanger en kan niet meer alle winkels af en hier in het dorp heb je alleen maar schoenenwinkels met dure schoenen.
Hopelijk red ze het tot december als de uitverkoop begint...En de 2e wordt ook een meid dus die kan de jas en schoenen volgend jaar aan!

gr
Marielle

Terug
Bovenaan