Wat vinden jullie een normale prijs voor...

Ik stond pas bij de hema aan de kassa, keek op en dacht: hé, daar hangen leuke jasjes. Was het de uitverkoophoek en het waren jasjes van vorig jaar. Maar ik vind hem superleuk en hij kostte: € 4! Toen kon ik hem al helemaal niet meer laten hangen.
Maar anders vind ik € 20 tot € 25 genoeg voor een winterjas. Zeker als ik bedenk dat de kans erin zit dat begin volgend jaar er nog 1 voor hem kan kopen.
Nu nog bijpassende handschoenen, sjaal en muts en Tijs is klaar voor de winter.

Groetjes,
mv Tijs

Heb vanochtend een jas gekocht voor Julian voor 19,95 bij H&M. Was eigenlijk nog helemaal niet op zoek, maar voor deze prijs wilde ik hem niet laten hangen. Ik heb nogal de neiging om te wachten tot hij iets echt nodig heeft, maar deze stond me wel aan zowel qua prijs als jas op zich. En bang om DE jas (of wat dan ook) te missen, dat ben ik helemaal niet, deze is gewoon lekker warm, dat vind ik belangrijk!
Ik zag dat V&D ook leuke jassen heeft voor 25 euro. Maar ja, ik kijk natuurlijk alleen maar voor jongetjes!
En schoentjes hebben we nog niet, tenminste geen echte. Hij heeft nu nog wat van Zeeman en ik heb van die hoge sokken met een leren zool gehaald van de markt, vooral voor binnen. Als hij 3 maanden zelfstandig loopt krijgt hij zijn eerste schoenen.

Succes met uitzoeken!
Ellen mv Julian

Ik vind rond de dertig euro ook genoeg voor een jas hoor.
Delano heeft vorige week een nieuwe gehad,die was E 45,00 maar die heeft hij van mijn schoonmoeder gehad dus ja,dat kost me helemaal niets!!!haha.
Schoenen zo'n veertig euro of zo,maar ik moet bekennen dat ik soms helemaal verliefd kan worden op een paar schoenen,en ze dan toch koop voor de jongens,maar boven de E 60,00 kom ik meestal niet.
Groetjes Tanja

Terug
Bovenaan