Wat vinden jullie ervan??

Hoi Meiden!!

Dank jullie wel dat jullie het zo leuk vinden, ben er eerlijk gezegd ook wel trots op!! Ik heb nog last van m'n hand van het knippen!

En voor Ilone, ik heb een foto van Bumba gewoon direct uitgeprint, door middel van op het plaatje staan, rechtermuisknop en dan printen. Daarna heb ik er dus een foto van gemaakt, en die naar mijn vader gemaild en gevraagd of hij ze op A5 formaat wilde printen voor me, het is in ieder geval geprint op wit karton.

Succes met het maken van je creatie, laat je ook een foto zien?

Morgen mag Jesse ze uitdelen, hij heeft ze zelf nog niet gezien, dus ik hoop dat we morgen rustig naar  het KDV  kunnen lopen!!

Groetjes
Angel

Hoi Angel,

Nog bedankt voor je tip, maar heb het maar anders opgelost (het is al zoveel werk!). Gewoon iets vergroot, uitgeprint, met een zwart stift de randjes wat scherper gemaakt, ingescand en opnieuw uitgeprint op gewoon papier. Denk dat ik op de achterkant nog een gekleurd karton doen om het wat steviger te maken....
Ben nog niet klaar hoor, maar als ze af zijn maak ik wel een foto!!!

En hoe zijn de Bumba's bevallen en nog belangrijker hoe vond Jesse het?????

gr. Ilone

Hoi Ilone!!

De bumba ´s waren geweldig, Jesse vond ze zelf ook prachtig en heeft ze op het KDV persoonlijk aan iedereen uit staan delen....ik heb ze ook nog even snel gemaakt voor de kinderen die op visite kwamen en daar vielen ze ook in de smaak!

Heb er nog een paar over, weet nog niet wat ik er mee doen, maar die krijgen ook nog wel een plekje!!

Ik ben reuze   benieuwd wat jij gaat maken!! Dus ik wacht in spanning af ;-)

Groetjes
Angel

Terug
Bovenaan