Wat vinden jullie goede luiers?

ik vind de etos luiers dus helemaal niks. En ook huggies bevielen mij niet. Ik blijf dus toch maar bij de pampers, die vinden wij het handigste.
Maar ik denk echt dat het een kwestie van uitproberen blijft, want iedereen heeft andere ervaringen.
 
Hallo,

Mij bevalt de kruidvat luier prima...als ik pampers gebruik is ze na 3 uur drijfnat en lekt ze door. Bij kruidvatluiers heb ik dit totaal niet.
Huggies vind ik ook waardeloos, lekken aan alle kanten door bij Lotte.

Groetjes van Mieke
 
Ik gebruik de luiers van C1000 en van het kruitvat nu, die bevallen prima. Heb ook huggies, geprobeert en die lekken ook bij mijn zoontje snel door. De AH luiers zijn de meest verschrikkelijke die ik geprobeerd heb, 't zijn net planken, en lekken bij het minste geringste door (leuk bij een beetje dunne poep!)
 
Hier de pampers active overdag en de gewone s nachts. Gaat prima de da vond ik niets. Die waren voor haar te groot. Heb toevallig vanmorgen 1 geprobeerd had er nog 1 van 3 tot 6 kilo liggen ze is nu ruim 7 kilo en nu paste hij pas goed bij haar.

Had een vraagje over de aldi luiers van de aldi hebben die een plastic buitenkant. Want die kom ik op mijn werk wel eens tegen en was benieuwd welk merk dat was.

 
Wij gebruiken na volle tevredenheid Pampers en is nog nooit doorgelekt zelfs niet na een nacht slapen en dan is die toch behoorlijk vol moet ik zeggen dus wij blijven de Pampers gebruiken.
 
Terug
Bovenaan