Wat vinden jullie hiervan

Ik vind het alletwee superleuke namen, Jeske nog iets leuker dan Tessa.

Ik zou die namen zelf  wel willen gebruiken, maar ja, ik heb 2 nichtjes die heten Tessie en Jiske en dat lijkt er toch iets teveel op.

Lef hoor, om zo eerlijk je vraag te stellen.

Ik zelf vind Tessa geen mooie naam: je hoort hem teveel en het is inderdaad een naam die je wel eens bij honden hoort.

Jeske daarentegen vind ik prachtig. Jetske vind ik nog leuker, maar Jeske vind ik ook lief, maar niet zo truttig. Een beetje stoer, maar dan nog wel dat ze een jurkje aan kan, zeg maar. En hij komt niet vaak voor. En dat is bij mij wel een pre (geen must).

Zelf hebben wij een Ynze (jongetje) en dat hoor je ook zelden.

Succes met je namenkeuze.

greet

Hai, ik dacht.., kom ook nog eens hier op het zwanger zijn forum kijken. Ben inmiddels wel al bevallen van een prachtige dochter maar ja.. af en toe een keer kijken is ook leuk.

Zelf zou ik niet voor Tessa gaan.. heel veel kids heten ook Tess en dan zou ik dat te verwarrend vinden.

Jeske vind ik erg leuk!!!

Wat ik zelf ook wel eens deed was bij de 'maanden-forums' kijken bijvoorbeeld nu bij oktober. Kijken wie er daar geboren was en of dat een leuke naam was.

Succes met kiezen! Is leuk he?!

Groetjes Kirsten, mama van Tyche (19/08/06)

Hoi,
Ook ik vind Jeske leuk!! Leuker dan tessa. Maar dat is idd persoonlijk.
Succes met beslissen.
Liefs Melanie mmv Quinten

Wauw dames, Ik vind het echt leuk dat er zo veel hebben gereageerd en ook eerlijk zijn. Daar heb ik wat aan.
Oh Patriesja, de naam Tessa kwam van mijn man. Ikzelf heb ook een kind in de klas met die naam. Ik kan dat ook niet los van elkaar zien, hihihihi.

Ik denk dat ik het wel weet maar ga het niet verklappen haha.

Bedankt dames

hoi,
tessa is inderdaad een vrij veelvoorkomende naam en jeske klinkt fries. Maar wat kan jou dat schelen? als jij ze maar mooi vind toch?
buurmeisje

Hoi,

Jeske vind ik een geweldige naam, hadden wij zelf ook bedacht voor een meisje.

Groetjes

Hoi juf,

leuke namen allebei vind ik wel al vind ik Tess leuker dan Tessa maar dat is persoonlijk....en meer omdat ik niet echt van namen hou die je af kan korten het zal dan toch Tess worden waarschijnlijk....maar allebei erg leuk dus en tis jou keus he welke je neemt wat andere er van vinden doet er zeker wel toe maar volg je gevoel en hart.
Zo zijn wij er nog niet aan uit hoe we onze zoon moeten gaan noemen mijn man vind namelijk nick erg mooi ...maar ik ken 3 Nick's en zijn niet alle 3 even leuke kinderen dus toch kijk je daar ook naar lijkt me ...........Ik zelf vind Noah of Kay enorm leuk maar we komen er wel uit denk ik voor de tijd dat hij geboren gaat worden ;-)
misschien hebben jullie nog suggesties voor me???

Groetjes en succes allemaal met zwanger zijn en namen uitzoeken;-)

Terug
Bovenaan