Wat vinden jullie leuker (jongensnaam)

Persoonlijk vind ik Justin mooier! Wilde eerst ons kindje ook zo noemen als het een jongen werd, maar een goede vriend van ons heeft zijn zoon al zo genoemd.

Liefs,

Daniellle

Hoi!

Moeilijk, he?!

Mijn oprechte mening:
Justin... ik denk dan meteen aan die Justin Timberlake.. nee, dus!
Ik vind Joel  echt heel leuk!

Succes ermee en smaken verschillen!

Liefs,
Bien

Jeetje wat moeijlijk! Mijn vriend vindt Joël echt leuker en ik vind Justin leuker. De meeste vinden Justin leuker echt moeijlijk hoor.,Ik hoop dat we eruit komen er gaat in iedergeval een van ons teleurgesteld worden ben ik bang! Bedankt voor de reacties!

Hoi Nancy

effe een vraag wanneer ben je uitgeteld. Want joël doet ook weer denken aan noël. Tja sorry maar mijn eerste reactie. Dus ik vind echt Justin veel leuker. En zeker als je ook nog eens in december bent uitgeteld

Groetjes Doortje

Ik sluit me aan bij de minderheid:
Joël! Hele mooie naam, heeft ook op ons lijstje gestaan. Maar wij hebben inmiddels al een andere naam...
Ik ben niet heel wild van Justin.
Sterkte verder met de uiteindelijke beslissing.
Liefs Nicole

Hai Nancy,

Lastig is dat als je twijfelt tussen 2 namen. Hebben wij ook gehad. Uiteinderlijk hebben we een hele andere naam gevonden.

Ik vind Justin leuker. Ik moet inderdaad ook denken bij Joel aan die gozer uit Idols.
Bij Justin moet ik denken aan Justin timberlake. Maar das altijd nog beter (vind ik) dan die gozer uit Idols.

Veel succes, Ris 31,6 weken

Ook ik vind Joël een mooiere naam! Ik denk dat het toch van invloed is of je iemand kent met die namen en zo ja of je die persson ook aardig vindt.

succes hoor!

Groetjes Rianne

Terug
Bovenaan