A
Anoniem
Guest
Nou zoals jullie al lezen, Jordy slaapt nu na zes maanden nog steeds niet door. En met een ochtenddienst ben ik dan ook echt gebroken. Punt is dat hij ;s nachts nog steeds om de drie a vier uur wakker is. Dan wilt ie wat te drinken en daarna slaapt ie weer een uur of drie. Nu breekt dit mijn nachten echt.
Nu zegt mijn man dat ik hem gewoon moet laten huilen. Maar dit druist zo tegen mijn gevoel in. Vind het ook zo zielig en bovendien lig ik dan een uur wakker omdat ik naar zijn gekrijs ga zitten luisteren.
Wat vinden jullie dat ik het best kan doen.
Ik heb trouwens alles al geprobeerd, pap, bad, ja zelfs laten huilen.
ik hoop maar dat het eerdaags vanzelf gebeurt.
groetjes diana
heb tegen mijn man gezegt dat hij hem dan maar slaapzindelijk moet maken. Dan ga ik wel een paar nachten bij mijn zusje slapen. Dan zit hij er mee opgescheept een paar nachten en heb ik een paar nachten slaap. (weet alleen niet of mijn moedergevoel hier in gaat mee werken. Mis mijn ventje al zo snel)
Nu zegt mijn man dat ik hem gewoon moet laten huilen. Maar dit druist zo tegen mijn gevoel in. Vind het ook zo zielig en bovendien lig ik dan een uur wakker omdat ik naar zijn gekrijs ga zitten luisteren.
Wat vinden jullie dat ik het best kan doen.
Ik heb trouwens alles al geprobeerd, pap, bad, ja zelfs laten huilen.
ik hoop maar dat het eerdaags vanzelf gebeurt.
groetjes diana
heb tegen mijn man gezegt dat hij hem dan maar slaapzindelijk moet maken. Dan ga ik wel een paar nachten bij mijn zusje slapen. Dan zit hij er mee opgescheept een paar nachten en heb ik een paar nachten slaap. (weet alleen niet of mijn moedergevoel hier in gaat mee werken. Mis mijn ventje al zo snel)