Wat vinden jullie....uit bed halen of laten huilen?

O jee, om de vier uur.........

Maar misschien als troost, onze dame slaapt ook lang niet altijd door (zeven maanden). Vannacht weer half vijf.... en ik moet volgende maand weer werken....

Maar dat haalt het natuurlijk niet bij Jordy met om de vier uur, bovendien slaapt ze soms ook wel door tot zeven uur of zo.

Kan je alleen succes wensen, geen tips, geef bv dus leg haar maar gewoon aan elke keer...
Gr irene

hoi hoi

ik weet helemaal wat je bedoelt
nu sliep jayla al na maand de nacht door  ze kwam met 4 weken in het ziekehuis terecht en daar ging ze automatich in het ritme van de verpleegsters om 23:00 de laaste fles ( dan is de nacht dient er net) en om 8;00 de eerste ( dan is de dagdients er) die ritme heb ik aangehouden
Maar mijn oudste daar in tegen ( wil nu niet dat de moed in je schoenen zakt) die is nu twee maar heeft vanaf dat hij geboren is nog nooit een nacht door geslapen
standaart rond een uur of drie word hij wakker tot een jaar heeft hij nog nacht voedingen gehad een verschrikking en nu word hij wakker om wat te drinken
we hebben toen ik zwanger was van jayla een peuterbed voor hem gekocht dat hij zelf ze bed uit kon om zijn drinken te pakken van zijn nachtkastje want en me man en ik waren echt gebroken
zeker toen ik zwanger was kon niet meer

dus echt advies kan ik je niet geven ik ben gewoon door blijven voeden (wel kv)

s6 groetjes mariella

Terug
Bovenaan