Wat vinden jullie van de discussie over Yvonne Z. ???

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

ik las net onder het kopje voeding op het forum 0-1 jaar een hele discussie over en tegen Yvonne Z. Dit verbaast me eigenlijk, omdat ze altijd iedereen heeft willen helpen met adviezen. Deze discussie is nota bene gestart door de forumbeheerders. ik vind het maar een raar iets. Vinden jullie niet???

Groetjes van Marloes

Haai Marloes,

Ik heb hem vanmorgen even gelezen en vind het echt belachelijk!
Die vrouw geeft goedbedoelde adviezen en iemand die daar niet van gediend is leest daar maar lekker overheen! En dat JG hier zo mee om gaat snap ik niet, Kunnen ze de concurrentie niet aan??
En dan nog iets... Ik heb nog nooit een reactie van de mieke gezien dus.........

Liefs,

Frieda

Hey,

Ik wou dat ik eerder was begonnen met het forum, ik  weet niet eens wie ze is, kan ook geen berichten vinden, nu ze helemaal verwijderd is. Wilde graag meedoen met de discussie, in ieder geval vermelden dat iedereen op het forum welkom is en niet zomaar verwijderd kan worden. Ik heb ook een bericht  gelezen in de discussie  van een man die aan buiken wilde zitten enzo, en dat ze die niet meteen verwijderd hebben, zoiets moeten ze dan wel doen. Tevens las ik dat een aantal moeders niet meer op het forum wilde zijn, vanwege het beheer, jammer, ik ben namelijk bijna elke dag aan het lezen en heb veel steun aan alle moeders, je bent zo niet alleen met al je vragen en dingen en leer hier veel van. Sommige dingen gebruik ik andere niet. Jammer dat er dan zo iets gebeurd het haalt de 'gezelligheid' weg......
En voor alle zaken valt wat te zeggen, maar toch jammer. Ik hoop dat moeders nog lekker hier op het forum blijven, ik vind het namelijk leerzaam en vermaak me kostelijk tussen alle (nieuwbakken zoals ik) moeders...
Groetjes, Ellen

Ook ik heb enorm goede adviezen van Yvonne gehad. En ze heeft nooit iets raars getypt toen ik tegen haar zzei dat ik langzaam over ging op de fles. Ik denk dat moeders die bewust voor de fles kiezen altijd al het gevoel hebben dat ze zich moeten verdedigen, maar ik vind dat onzin. Alle kinderen die FV krijgen komen groot net als BV kinderen.

Tevens kan ik me nog die fotograaf herrineren die hier op ons forum zat waarvan ik wel 100 berichten naar jet JG heb gestuurd en die hebben ze ook NIET weggehaald.

Dus wat het JG aan het doen is ik weet het niet, maar ik heb geen slechte berichten!

X Saskia
mv Rik

hallo

ik geef zelf geen bv maar heb weleens meegelezen idd met de adviezen van yvonne z en ik heb zelfs een vriendin van mij hierheen naar het forum gestuurd om haar vragen voor te leggen aan yvonne z.
wat ik wel jammer vind is dat je nu dus niets meer van yvonne z hoort. ze gaf naar mijn idee goed advies en ik heb niemand horen klagen en dat doen de moeders echt wel hoor als het geen goed advies is.
erg jammer

groetjes angela

Ik heb veel steun gehad van Yvonne en ze heeft me altijd goed advies gegeven. Ik heb zelfs een keer gebeld met VBN na haar reacties. En haar collega heeft mij toen via de telefoon ook een hart onder de riem gestoken. Ik vond het heel fijn in moeilijke bv-tijden om iemand te hebben die het begreep. Ik vind het heel erg dat dit zo moet en begrijp JG helemaal niet! Ik denk dat het belangenverstrengeling is!

Voor YvonneZ:

Groetjes, Marisa

Ik vind het ook erg opgeblazen allemaal.

Ik lees haar tips en adviezen ook en vind ze erg verhelderend en waar. Ik denk dat veel mensen daar baad bij hebben.

Echter heb ik nooit gemerkt dat er mensen problemen met haar manier van antwoorden hebben, er schijnen toch zo veel klachten bij JG binnen komen over Yvonne Z. Ik daarover mijn twijfels..............

En wat als Yvonne nou niet haar berichtjes ondertekend had met  contactpersoon VBN? Volgens mij was er dan niet zo'n groot probleem geweest!
Pf, een beetje overtrokken allemaal.
Omdat de discussies bij "voeding" door het beheer gesloten zijn, wilde ik hier nog wel even reageren.

gr. Marieke

Terug
Bovenaan