Wat vinden jullie van de discussie over Yvonne Z. ???

Ze lijken er nog wel te staan, maar hebben geen prioriteit meer...

Ik ben het met je eens. Blijkbaar voelen ze zich bedreigd omdat zij van VBN is of zo. Ik begrijp de ophef niet. Iedereen hier doet toch zijn/haar best om goeie adviesen te geven. En wij zijn dan nog allemaal 'amateurs'. Zij weet er ten minste nog wat van af.

Nogmaals, ik vond haar adviezen altijd erg goed en vond het fijn dat er iemand was die eigenlijk dezelfde dag nog een antwoord plaatste. En natuurlijk moet je bij ALLE berichtjes die geplaats worden logisch nadenken en alleen toepassen wat je zelf goed acht. Maar dan kunnen ze wel waarschuwingen boven elk berichtje gaan zetten...

Groetjes, Marisa

Hoi hoi,

Vreemd idd hoor, las de adviezen van haar altijd met veel interresse, en als je het er niet mee eens bent, jammer dan, je kunt je moeilijk in alles en iedereen vinden. Dit heet vrijheid van meningsuiting hoor. Kan me ook die vieze fotograaf nog herinneren, heb toen zelf ook meerdere malen mailtjes richting JG gedaan of ze die man er niet af konden knikkeren, daar hij o.m. zwaar persoonlijk aan het beledigen richting ons was op het forum, dit duurde toen erg lang voordat hij er af was. Ze vinden misschien dat ze elkaar in het vaarwater zitten of zo (???!??). Maar goed, heb er persoonlijk wel wat aan gehad gelukkig en ben nu overgestapt op FV, alleen jammer voor diegenen die nu nog BV geven en daar evt. problemen mee hebben. Toch jammer....
groetjes,
xx Roos xx

Hoi hoi,

Vreemd idd hoor, las de adviezen van haar altijd met veel interresse, en als je het er niet mee eens bent, jammer dan, je kunt je moeilijk in alles en iedereen vinden. Dit heet vrijheid van meningsuiting hoor. Kan me ook die vieze fotograaf nog herinneren, heb toen zelf ook meerdere malen mailtjes richting JG gedaan of ze die man er niet af konden knikkeren, daar hij o.m. zwaar persoonlijk aan het beledigen richting ons was op het forum, dit duurde toen erg lang voordat hij er af was. Ze vinden misschien dat ze elkaar in het vaarwater zitten of zo (???!??). Maar goed, heb er persoonlijk wel wat aan gehad gelukkig en ben nu overgestapt op FV, alleen jammer voor diegenen die nu nog BV geven en daar evt. problemen mee hebben. Toch jammer....
groetjes,
xx Roos xx

Hoi,

die fotograaf is inderdaad toen verdwenen (arthurslik o.i.d.) maar ik zag hem een poosje geleden weer opduiken bij de forums zwanger van november ofzo. Brr. Ik ben trouwens blij dat ik niet de enige ben die Yvonne Z een echte aanwinst vind voor het forum

Groetjes van Marloes

Ter info:
Yvonne heeft vanavond haar (lange) reactie geplaatst
op 0-1 forum ''voeding''

Hi,

Ook ik heb veel steun gehad aan de adviezen van Yvonne. Ik heb met haar verschillende keren gemaild over het geven van borstvoeding. Ik was geen voorstander van borstvoeding maar ben er toch mee begonnen. Het is voor mij een ellendige weg geweest die zes weken geduurd heeft, maar in al die tijd heb ik steun via de digitale weg gehad van Yvonne. Ook toen ik schreef dat ik over wilde gaan op flesvoeding schreef ze mij dat ze het heel jammer vond maar er alle begrip voor had.

Wat een heftigheid van een discussie om iemand die zo behulpzaam is, zo weg te krijgen. Ik heb niet alles mee gekregen, wegens familieomstandigheden was ik lange tijd niet op dit forum. Maar als het er zo aan toe gaat, dan vraag ik me af of ik echt wel bij het juiste forum ben beland.

Ik geef geen borstvoeding meer, maar het is jammer voor de moeders die dat nog wel doen, dat zij de steun van Yvonne niet meer kunnen krijgen zoals ik (en vele anderen) die nog wel gehad hebben.

Gr. Tamara.

beetje laat, maar wilde toch nog even reageren
Ik vind het allemaal erg overtrokken (van het forumbeheer) het ging er met name om dat ze zich als professional uitte (contactpersoon VBN) toen ze dat wegliet was het nog niet goed.
In een woord belachelijk. Dit forum is er toch om elkaar te helpen en info. uit te wisselen? Als ik al die adviezen had gegeven was het wel goed geweest? omdat ik niet bij het VBN zit?
ik vind dat ze goed werk verricht heeft en echt een aanwinst is.
zo dat moest ik even kwijt en ik hoop dat het forumbeheer ook eens onze reacties leest!!
groetjes Daan

Terug
Bovenaan