Wat vinden jullie van de nieuwe Stokke Xplory?

Ik vind het ook een lelijke wagen. Klopt dat het met geld heeft te maken, want ik vind het het geld dus niet waard. Vind het een vreemde redenering dat mensen het niet mooi vinden omdat ze het niet kunnen betalen. Ben je misschien beledigd dat mensen JOUW wagen niet mooi vinden?
 
Iedereen zijn eigen smaak toch..
Ik vind persoonlijk Bugaboo lelijk, hij is net zo duur als Stokke, dacht ik, dus niks met de prijs te maken.
En gelukkig is er keuze genoeg, anders zou je alleen hetzelde kinderwagens zien, ook saai..
 
Iedereen zijn eigen smaak toch..
Ik vind persoonlijk Bugaboo lelijk, hij is net zo duur als Stokke, dacht ik, dus niks met de prijs te maken.
En gelukkig is er keuze genoeg, anders zou je alleen hetzelde kinderwagens zien, ook saai..
 
Wij gaan we voor de Stokke Explory. Wij zijn niet lang. Maar komen steeds op deze uit. Ook wel andere geprobeerd maar deze vinden wij fijn. Wij gaan niet voor het aller nieuwste model die vinden wij wat lomp. En daardoor is de prijs ook wat leuker.
Iemand die de Stokke heeft wat vindt die van de stok waardoor de bak een inham heeft. Heeft dit nadelen met de dekens??
 
Ik hoor graag van jullie 
 
Terug
Bovenaan