Wat vinden jullie van deze namen?

Hahaha, moeilijk hé. Maar wij zijn eruit!!! Joepie. Maar ik zou persoonlijk ook niet voor dylan kiezen, en voor een meisje zou ik ook voor nynke gaan. Maar het zijn eerlijk gezegd ook niet helemaal mij namen. Maar ik vind dan op dit moment ook weinig leuk!! Komt echt door mijn hormone hoor. Maar ik heb nog wel wat andere namen voor je, ik bedoel, wij zijn er ook echt druk mee geweest.
fay
zarah
roos
indy
sterre

mika
brent
yent
sem
quinn(t)
Maar misschien zijn het niet jouw namen.
Maar ik wilde het toch met je delen...
Succes

Groetjes

Nee het zijn ook niet echt mijn namen.
Ik vindt persoonlijk wat apartere namen mooier.
Zoals Guusje of Senna wat liever maar ja zo heet heel de wereld al bijna haha
Zelf vondt ik Fay het mooist gelijk toen ik het hoorde.
Dus mijn dochter heet ook Fay wat toepasselijk he hahaha

Nou heel veel succes en lekker de naam kiezen die je zelf mooi vindt
En anders kan je nog voor 2 namen kiezen 1 de roepnaam en de andere als 2e naam

Liefs Ilse

En en en...weet je 't nu al?
Ik zou helemaal nerveus worden!!!!Heb zelf 3 kids (28 weken zwanger van 4e) en ben dan ook nog nooit 39 weken zwanger geweest, hier komt alles eerder, dus bij ons was alles rond de 35 weken helemaal rond wat betreft namen.
Ben er nu zelf gelukkig wel uit,we krijgen een jongetje, en de naam die we nu hebben schoot me sept. vorig jaar spontaan te binnen toen ik een miskraam kreeg, toen had ik ook heel sterk het gevoel dat het een jongetje was en enfin, het voelde heel duidelijk aan dat het een echt... was, die naam is nooit meer bij me weg gegaan, vandaar dat wij al klaar zijn wat betreft namen...
Maarre, wil je man niet een klein beetje water bij de wijn doen???Enne, is wel een goed die tips van andere namen hierboven..wie weet vinden jullie daartussen een totaal andere naam dan jullie nu hebben.
Hetgeen wat jullie hebben is niet echt mijn smaak, ben meer van de namen als Luke, Dani, Sem en voor een meisje Jade (zo heet onze 2e) Lotje (zo zou ons 4e kindje gaan heten mocht het een meisje zijn,maar blijkt nu een jongen te zijn) inderdaad ook Guusje vind ik stoer...Het is allemaal zo persoonlijk he...
Succes met de laatste dagen en de bevalling natuurlijk, meld je het als je er nog voortijdig bent uitgekomen?!
Gr.Rooos.

Hoi Wendy,

Ik ga voor Nynke en Mylan (hoe afgezaagd dan ook)
Ik vind Nienke ook zo niet leuk geschreven, maar dat komt omdat ik een aantal niet aardige Nienkes ken...

Succes met uitzoeken enne...

Alvast spoedige en snelle bevalling!

Liefs Monica

Hey dames,

Thanks maar ja.... zie heel veel argumenten die we zelf ook hebben..... ( 90210/ gtst......)
Hebben al een hele lastige achternaam begint met een Z en moet je ALTIJD spellen. Vandaar dat we voor een korte 'makkelijke' voornaam gaan.

Als het aan mij lag dan zou het ook iets van Cloë of Zoë worden, maar dat vind vriendlief weer niets.....

Mijn probleem is dat ik heel snel bij een naam aan een bekende denk, tja en die hebben we nogal veel..... Ik ben dan ook erg van de engelse namen en mijn vriend van de nederlandse..... Hij wil geen naam meer met een y erin. Hebben Jordy al en onze honden heten Kaily en spiky.....
Dussss als we eruit komen zijn jullie de eerste die het horen ( Of de verloskundige als we dan nog twijfelen)

Groetjes Wendy

Terug
Bovenaan