hoi!
Hier nog zo'n veelvraat hoor! Milo weegt nu 9820 gr en is ongeveer 76 cm, hij is dus echt niet klein, maar hij heeft het gewoon echt nodig al dat eten. Hij huilt als hij honger heeft en na het eten is hij gewoon weer heel vrolijk. Hij kruipt overal supersnel heen, doet een soort van push-ups aan de meubels (omhoog, omlaag, omhoog, omlaag, etc hahaha), dus hij verbruikt waarschijnlijk ook veel.
Anyway, hij wordt dus rond
6.00u wakker (soms iets eerder maar helaas nooit later...).
Voor die tijd krijgt hij 's nachts net zo veel bv als hij wil. Op het moment drinkt hij vaak 's nachts want hij is onrustig door aankomende tanden. Borstvoeding kan je nooit teveel geven dus ik vind het prima.
Dan tijdens het aankleden etc krijgt hij rond
6.30-7.00 nog wat Cheerio's (een klein beetje)
Dan krijgt hij rond
7.30 in de creche fruit en voor het slapen een fles.
Tussen 9 en 10: slapen
Dan gaan ze rond
11.00u lunchen in de creche, lunch is hier warm eten en hij eet van alles. Van doperwten tot olijven tot quiches tot kip-balletjes. Hij drinkt altijd water.
Dan doet hij een middagslaapje rond
13.00 en krijgt daarvoor een fles als hij wil (geen hele). Hij slaapt tot een uurtje of 14.15 / 14.30. Dan krijgt hij rond
15.00u een boterham met cottage-cheese met water, of als hij dat niet wil, een fles. (of van allebei de helft).
Dan halen we hem op van de creche om 15.40 en krijgt hij thuis
rond 16.15 nog meer fruit. Necatrine of banaan meestal.
Tussendoor krijgt hij dan nog wel eens een koekje en een borst (als hij wil, hij is erg snel afgeleid, anders water) en dan krijgt hij rond
18.00 warm eten. (hij gaat na 14.15 niet meer naar bed). Dan gaat hij in bad en rond 19.45 gaat hij naar bed en krijgt hij bv.
Ik geloof dat Milo dus nog meer krijgt dan Lynn....ik zou me dus nergens zorgen over maken; als ze het niet nodig heeft laat ze het wel staan!! Misschien nog wel een reden dat Milo meer krijgt dan de kindjes die ik hierboven heb gezien, is dat hij weinig slaapt. Hij wordt dus om 6 uur wakker en gaat om 19.45 naar bed, en slaapt in totaal ongeveer 2,5 uur overdag....