wat vinden jullie van.....

A

Anoniem

Guest
De naam Liva (uitspreken als Liewa) voor een meisje en van de naam Silas voor een jongen???

Knufje sanne

Het is allemaal een kwestie van smaak natuurlijk, maar ik vind Liva niet zo leuk (sorry)daarentegen vind ik wel leuk voor een jongetje!

Jane (sept forum)

Ik vind de meisjes naam erg leuk, jongensnaam iets minder, maar ook wel leuk
Groetjes
Inge
35 - 3

ik ben misschien heel erg eerlijk haha ma da vraag je ook om ik vind ze allebei niet mooi...

ik vind aparte namen juist wat hebben maar deze niet....

liefs miranda
34wk,3dag

hoi,

ik vind Liva erg leuk, maar houd je er rekening mee dat jij of je kindje altijd haar naam zal moeten spellen en ook dat haar naam vaak anders uitgesproken zal worden? Dat kan erg vervelend zijn....

Silas vind ik niet echt leuk, maar ook weer niet vrezelijk: beetje neutraal...

Suc6 met kiezen,
Nika

Namen zijn gelukkig zó persoonlijk en je moet vooral kiezen wat jij mooi vindt. Ik ben het wel eens dat Liva lastig is als je het anders uitspreekt dan je het schrijft. Ik vind Liva gewoon uitgesproken zoals je het schrijft trouwens ook wel mooi. Over Silas: ik moet dan meteen denken aan die engerd in de Davici Code...
Succes met uikiezen,
Merel

hoi

ik vindt de meisjes naam iets minder maar de jongens naam erg leuk
maar smaken verschillen
namen zijn altijd moeilijk

groetjes bianca
10wk

He meiden,

Bedankt voor jullie eerlijke meningen. Had er misschien ff bij moeten schrijven dat ik in het buitenland woon en dat de v hier uitgesproken wordt als een w...vandaar Liva wordt Liewa.

knufje

Terug
Bovenaan