wat vinden jullie van.....

quote: 1981 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-08-2007 11:37:35'));

He meiden,

Bedankt voor jullie eerlijke meningen. Had er misschien ff bij moeten schrijven dat ik in het buitenland woon en dat de v hier uitgesproken wordt als een w...vandaar Liva wordt Liewa.

knufje

Dan vind ik de naam helemaal leuk!
En ik houd de naam Liva (op zn Nederlands uitgesproken) in gedachten voor een evt. volgend kindje: vind de naam orgineel, leuk en lief!

-x- Nika

Liva vind ik heel apart. Ben wel benieuwd in welk land je woont waar ze het als Liewa uitspreken, want ik woon ook in het buitenland! (Oostenrijk) Hier zouden ze het ook zo uispreken.

Silas zou ik nooit kiezen, maar ook doordat ik de Da Vinci Code heb gelezen, en daar is Silas idd een hele engerd....(vergeet niet dat een heleboel mensen dit boek hebben gelezen en waarschijnlijk hetzelfde gevoel erbij hebben. Hoeft niet, maar kan) Maar het is en blijft natuurlijk helemaal jullie keuze!!

Liefs Lien.

Hoi,

inderdaad Lien! Ik kreeg ook gelijk een beetje naar gevoel bij het lezen van die naam.
Zou ik ook niet kiezen nee. Liva vind ik wel een leuke naam.

grt Kyra

Hallo

Liva  vind ik  een leuke naam, ik vind dat  die  heel erg op de mijne  lijkt , ik heet Iva.

Dezen naam komt uit Tsjechie en word daar heel veel gebruikt. Waar woon je nu?

De jonges naam vind ik niet zo mooi.

Haha, leuk is dat he, al die meningen over namen. De meisjesnaam vind ik weer niet zo leuk. Maar de jongensnaam (als je 'em in het Engels uitspreekt) vind ik weer superstoer.
Onze jongensnaam zal bij de meesten ook wel niet in goede aarde vallen haha.
Maar daarom is het juist zo leuk dat smaken verschillen, anders zou het wel erg saai worden.
Wij hebben gekozen voor Attila (ook niet de meest gezelligste persoon in de geschiedenis) maar wij wilden een stoere, aparte (Turkse)  naam, die bij onze Turkse achternaam past. En goed uit te spreken is in het Engels, Turks en Nederlands. We wonen n.l. in Nieuw Zeeland, m'n man is Turks en ik Nederlands.

Miriam (35+5)

Hoi Sanne,

Ik vind Liva, uitsprekend zoals je het schrijft (dus zonder W) erg mooi en apart. Met W iets minder mooi.

Silas vind ik echt niet mooi (sorry). Zoals een aantal hiervoor ook al schreven krijg ik hier  geen lekker gevoel bij. Ik vind het geen leuke naam voor een klein lief babietje maar vind het meer een naam voor een grote engerd (bijv. zo'n slechte boef in een tekenfilm).

Maar je moet natuurlijk gewoon lekker kiezen wat jullie mooi vinden.

Succes met kiezen.

Kruimel

He meiden,

Harstikke bedankt voor jullie eerlijke meningen! Ik woon in Denemarken voor diegene die nieuwsgierig zijn :)

Ik heb zelf (duuhh...logisch) geen rot gevoel bij de naam Silas. Maar das misschien dan ook omdat ik die film nooit gezien heb hahaha.

Ik vind ook dat een naam bij een kindje gaat passen..na verloop van tijd denkt niemand meer aan die film maar aan ons kindje...toch?

Wij zijn er og steeds gek op dus tot nu toe houden we het bij Silas!!

Wat voor namen hebben jullie voor je kleintje??

Knufje

Hoi,

Ik vind liva een hele leuke naam.
Bij de naam Silas denk ik aan de slechte persoon uit het boek de Da Vinci Code. Weet niet of je dat erg vind. Maar dat kwam er als eerste in mij op.

Toen wij een naam moesten zoeken voor mijn dochter hebben we eerst op google gekeken. Mischien een tip!

Groetjes,
Heartje

Terug
Bovenaan