Wat vinden jullie?

Ha esprit

Dat valt zeker niet mee allemaal!! Er is hier wel heel wat meer gebeurt dan alleen een
meningsverschil!
Nou het enigste wat ik je kan zeggen. Denk er samen goed overna voor er
stappen volgen die niet meer te draaien zijn!

Veel succes en als het nodig is kom je gewoon hier je hart weer luchten!!

Gr Moppie

Hoi Esprit

Wij zitten bijna in zo'n zelfde schuitje.

Zes jaar geleden is mijn schoonmoeder overleden ze was een schat van een mens.
Al 6 jaar lang doen mijn man en ik onze uiterste best om de goeie lieve vrede te bewaren in de rest van het gezin.
Maar na een gesprek van vorige maand hebben wij de knoop door gehakt.
Hij noemde mij een kreng en een trut en stond gewoon tegen mij te schreeuwen mijn man heeft toen tegen hem gezegd je bent en blijft mijn vader maar als je niet de moeite kan nemen om ons allemaal met respect te behandelen dan houdt het bij deze op.
Maar nu ben ik zwanger en hebben we dus afgesproken om hem in ieder geval nu nog niets te vertellen en zal hij eerst zijn excusses moeten maken en niet zo van ze verwachten een kleintje dus zal alles wel weer goed komen.

In ieder geval suces met jullie keuze het is bij iedereen toch weer anders.

Groetjes leeuw32

Hoi Esprit,

Ik heb met mijn schoonouders van mijn eerste man ook geen goed contact.
mijn man is bijna 5 jaar geleden verongelukt. Ik heb 2 kids van hem, het draait alleen nog maar om de kinderen en wat ik zeg,daar luisteren ze niet naar.
Ik ben bijna 3 jaar getrouwd met de kamaraad van mijn eerste man, dus hij kent hun ook goed. Ze hebben het niet geacepteerd dat ik weer getrouwd ben, en ze kijken niet hoe goed  het met de kids gaat, omdat ik het niet alleen hoef te doen.
Wij willen heel graag samen een kindje, en ik ben benieuwd of zij dat ook accepteren en of ze dan ook grootouders zijn?
Ik zou het niet zeggen dat ik zwanger zal zijn, dan moeten ze het maar van een ander horen of ze zien het wel, ik ga er geen energie in steken.
groetjes Tamara

Terug
Bovenaan