wat vinden jullie

A

Anoniem

Guest
hoi

ik heb een vraagje het ligt mischien wel ver weg maar ik zit er aan de ene kant toch wel mee
ik ben 18 september uitgerekend   en op 4 november hebben mijn schoonouders hun 50 jarig jubileum   en geven dan een feest dan gaat de(toekomstige )
 kleine een avondje naar mijn vader en moeder   nu willen ze de dag erna 5 november uitgaan eten   en zou ik de kleine een heel weekend bij mij vader en moeder moeten  laten omdat ze in een andere stad wonen en wij niet 2 keer heen en weer kunnen rijden
nou vind ik een avond niet zo heel erg maar een heel weekend dat is een ander verhaal
als je bekijkt dat de kleine dan anderhalve maand is   mijn schoon familie vindt dit raar
is dat ook zo ???? of ben ik gewoon te flauw  
pfffffff ik weet het niet   wat vinden jullie kan het nou wel of niet een heel weekend ??????

groetjes priscilla (33 weken nog 7 tegaan )

is het anders niet mogelijk dat je ouders naar jou toekomen en blijven slapen.
Dan heeft je kindje een goede oppas, er hoeft geen 2 keer heen en weer gereden te worden. Je ouders hebben dan een ook een uitje en alles bij de hand.

gr
mirinda

Ik weet natuurlijk niet wat voor feest het gaat worden, maar zou je niet kunnen overwegen om de kleine mee te nemen?
Hebben wij bij onze dochters ook wel eens gedaan, en die hebben de hele avond heerlijk in de kinderwagen liggen slapen.

Nu ben ik 26 augustus uitgeteld en m'n schoonzusje trouwt op 20 september. Ik weet natuurlijk nog niet of ik er dan al de hele dag bij kan zijn, maar weet wel dat ons ukkie dan gewoon mee gaat. Als het niet goed gaat gaan we gewoon eerder naar huis. Jammer van het feest dan, maar ons ukkie gaat dan voor en ik weet dat ze daar niet moeilijk over zullen doen.

Hoop dat je hier wat aan hebt.

Liefs Annemarie

Hoi Priscilla,

Je vraag is of je je kindje een weekend KAN wegbrengen en het kan natuurlijk wel maar de vraag is of jij dat tegen die tijd wilt!! Mijn zoontje is nu 3 maanden en ik denk dat ik hem niet een heel weekend weg had willen brengen toen hij 6 weken oud was. Dat is natuurlijk wel voor iedereen verschillend, de één kan dat makkelijker dan de ander. Je moet doen waarvan jij nu denkt dat dat het beste is en dat moeten je schoonouders maar een beetje proberen te begrijpen, het is jullie kindje!! Denk wat dat betreft maar even wat je zelf wilt en niet  wat je schoonouders willen.
Ik weet niet of je borstvoeding gaat geven, anders zit je daar natuurlijk ook nog mee.
Succes!

Groeten Landi

hoi

ik kan het kindje niet meenemen naar het feest want er wordt ook gerookt enz   en ik wil hem of haar toch de eerste maanden een rook vrije omgeving geven

en ik denk ook niet dat ik hem of haar een heel weekend weg KAN brengen
en inderdaad wil ik borstvoeding gaan geven   maar ik dacht niet dat dat een probleem was   want je kan toch ook afkolven ?????

groetjes priscilla

hoi

ik kan het kindje niet meenemen naar het feest want er wordt ook gerookt enz   en ik wil hem of haar toch de eerste maanden een rook vrije omgeving geven

en ik denk ook niet dat ik hem of haar een heel weekend weg KAN brengen
en inderdaad wil ik borstvoeding gaan geven   maar ik dacht niet dat dat een probleem was   want je kan toch ook afkolven ?????

groetjes priscilla

Ik zou als ik jou was de boot een beetje afhouden. Een heel weekend onder de hoede van een ander lijkt me ook best moeilijk zo snel. Ze moeten dat maar begrijpen hoor! En misschien denk je er tegen die tijd wel anders over dan kun je altijd nog kijken.
groeten Elke

Ik heb een zoontje van 2 jaar die ik nog niet eens een heel weekend weg breng. Hooguit 1 nachtje slapen bij opa en oma en dan gelijk de volgende dag weer ophalen. Ik mis hem dan heel erg. Ik kan me dus heel goed voorstellen dat je er niet op zit te wachten om je kindje dan al een heel weekend weg te brengen. Ik zou het dan ook niet doen. Volg je gevoel. En als je schoonouders daar geen begrip voor op kunnen brengen is dat hun probleem en niet die van jou.
Ik ben op 14 september uitgerekend en op 8 december gaat mijn broer trouwen. Ons oudste zoontje gaat gewoon mee. We zijn ook maar 5 minuten met de auto van huis vandaan. De baby blijft thuis en een vriendin zal hier dan oppassen.

Liefs Maria
33 weken en 6 dagen zwanger

Terug
Bovenaan