wat vinden jullie

Hoi, kun je niet of of doen of het feest of mee uiteten!!!! Zou er mij echt nog niet druk over maken. Geniet eerst maar van de zwangerschap!!! Groetjes van N..

Hoi hoi,

Ik heb mijn kleintjes altijd overal mee naar toe genomen. Lynn was 3 weken oud toen ze bij haar 1e bruiloft was, Rose 7 wk en Jeri 5wk. Ja toevallig dat wij bij alle drie een bruiloft op korte termijn hadden. Ze hebben er alle drie niks van gemerkt en heerlijk geslapen. Lynn sliep zelfs door de polonaise heen die langs haar heen raasde.

Groetjes Joyce

Volg je gevoel!!!! Als het niet goed voelt, NIET doen. Dan geniet je toch niet.
Doe niet wat een ander wilt, maar doe wat jij wilt.
Toen mijn zoontje geboren was, kon ik de eerste maanden weinig mensen luchten/om me heen hebben  en had ik totaal geen behoefte aan drukte e.d.

Zelf heb ik mijn zoontje (nu 11 maanden) nog niet één nachtje bij opa en oma laten slapen. En dat gaat voorlopig ook zeker niet gebeuren, simpelweg omdat ik het niet nodig vind.

Als ik jou was, zou ik niet het hele weekend gaan, maar óf een feest óf een etentje en niet allebei. Op die manier laten jullie je goede wil zien door toch aanwezig te zijn (het zijn toch je schoonouders), maar zij moeten ook begrip hebben voor jullie situatie.

Zo'n geboorte gaat je echt niet in je koude kleren zitten en je hormonen vliegen de komende tijd ná de geboorte ook nog van hoog naar laag en weer terug.

Nogmaals: volg je gevoel en houd in je achterhoofd "JIJ BENT DE BAAS".

Ik zou het ook niet willen hoor. Ook al zijn mijn ouders schatten en vertrouw ik ze volledig, ik zou het zelf niet uithouden zo lang. En je moet niet vergeten dat je dan ook zelf moet gaan kolven tijdens, voor en na het feest enzo. Gedoe hoor. Ik zou vragen of je ouders niet bij jullie willen logeren, als je er echt allebei de dagen bij wil zijn. Dat geeft je een hoop rust. En je moet ook niet vergeten dat je voor een 6 weken oude baby anders een halve inboedel moet verhuizen he  

Groetjes
Wasabimammie!

Nou dat zou ik dus ook niet willen. Mijn oudste is 2 en zelfs die gaat nooit langer dan een avondje weg.

Groetjes Lillian

Terug
Bovenaan