wat vinden jullie?

hoi ik ben een felle ex roker die roken tijdens de zwangerschap heel erg bekritiseer, maar jou probleem vind ik ook een beetje vergezocht.
vooral een feestje van je bloed eigen broer,
Niet te zwaar aan tillen hoor, net wat me voorganger schreef dan kan je ook de straat niet meer op..

Mijn partner rookt nog en op visite word er ook gewoon gerookt en op me werk recht tegenover me zit me collega ook lekker door te paffen. gelukkig kan ik er mee leven en heb ik er geen moeite mee. zolang jezelf niet rookt en als de kleine geboren is niet blootsteld aan die rook dan is er niks om je zorgen te maken en zal ik als ik jou was niet me sociale leven er door laten lijden, dat gebeurt namelijk straks vaak zat als de kleine er eenmaal is.

meid ga genieten van je zwangerschap en daar hoort een feestje bij hoor. succes.

xxx bambi

Hoi Prinses,

allereerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Maar ook in ben het eens met Linda en Bambi. De media en internet etc etc kunnen je best bang maken met van alles wat je vooral niet mag, maar ja of je dan nog echt kan gaan genieten? Ik zelf kwam er pas achter met 9 weken en toen had ik met kerst aardig aan de rose gezeten en met oud en nieuw aan de toastjes met filet.. En alles gaat tot nu toe prima. Ook bij mijn eerste zwangerschap heb ik  wel eens een keer gezondigd. Een broodje filet met 6 maanden, mwah volgens mij is het alleen  niet  goed voor de eerste 12 weken. Met  4,5 maand naar de kermis..  Groene thee, kaneel .. schijnt ook schadelijk te zijn.. Tenminste, als je daar heel veel van inneem. Ik heb absoluut het beste voor mijn ongeboren kindje, maar ik   leef ook nog. Vroeger aten ze ook biefstuk, rookten ze ook nog lekker door en daar ben ik echt niet slechter van geworden.
Een collega die 6 weken zwanger was kon opeens niet meer achter de balie staan, want er zou wel eens iemand kunnen komen die wat had!
Tja.. Ik vind het af en toe errug betuttelend wat je allemaal niet mag, maar ja..
In ieder geval.. Jij moet er een goed gevoel bij hebben en niet later een schuldgevoel mocht het toch onverhoopt fout gaan.
Ik hoop dat je er even goed van kan gaan genieten en het leven echt niet ophoudt met zwanger zijn.
Groetjes Mamajo

Terug
Bovenaan