wat vinden jullie...???

hoi tanja

je was benieuwd het het was afgelopen.

Om eerlijk te zijn zijn we er nog niet uitgekomen. Het is eigenlijk zo gegaan, dat mijn man aan zijn zus vroeg van, wat wil je voor  het oppassen hebben  dan. Waarop eigenlijk het antwoord kwam van maakt niet uit kijken jullie maar.
Dus zo tussen neus en lippen door werd dit mij even door de telefoon meegedeeld van ja kim wat geven we haar. Toen kwam mijn man met het voorstel   van 75 euro per maand, waarop ik reageerde dat ik dat best een hoop geld vond en dat een kdv misschien dan wel goedkoper was. Toen brak dus de hel los.
Maar nu gister heeft hij er ook over nagedacht en reageerde heel anders en gaf zelfs aan dat we naar een andere oplossing moeten zoeken.

Toen kwam hij met het voorstel of ik mijn baan die ik nu heb niet kon opzeggen, en dan bij mijn ouders te gaan werken. Dan kan ik delano meenemen.
Mijn ouders hebben een sportcentrum en zijn aan het uitbereiden, daardoor hebben ze nieuwe mensen nodig in het bedrijf.
Ik heb het gister aangekaart bij ze en vonden het een goed idee, maar een en ander moet nog wel besproken worden.

Zowiezo blijf ik dus nog tot die tijd werken waar ik werk.
Ik zou he aan de ene kant wel jammer vinden om daar dan te stoppen want ik heb het best naar mijn zin. Maar ja ik moet niet alleen aan mezelf denken.

O ja wat ik gister ook nog even heb gedaan is een en ander uitgezoek over de wet kinderopvang, zeg maar geld wat je terugkrijgt via de belasting voor de kinderopvang. In mijn geval zou ik zelf  ongeveer 0.72 cent per uur betalen aan kinderopvang, dus reken maar uit!  

groetjes kim

hey kim..

daar snap ik dus niks van he.?
hoe reken je dat uit.?
waar kun je dat vinden.?
ben wel es benieuwd wat ik zou betalen..

maar manlief is dus bij gedraaid,
wel goede oplossing.
als je er zelf oook achter staat.
ik zou het doen.
net wat jij zeg,je kan niet allleen aan jezelf denken

kus

hoi tanja,

eerst moet je natuurlijk waten wat het kinderdag verblijf kost.
dat verschilt  overal. Dus zoek ereen op in de buurt en kijk wat deze kost per uur.
Dat vermenigvuldig je dus met het aantal uur per maand  

En dan heb je nog gegevens nodig mbt je inkomen.
Ik weet niet of je elk je je inkomstenbelasting in dienst, zoja achterop je voorlopige aanslag staat dan jou   verzamelinkomen en dan heb je hem ook nodig van je partner.

Je gaat naar de site www.toeslagen.nl en daar kun je dan een berekening maken.
Dan krijg je dus te zien wat je terugkrijgt van de belastingdienst per maand.

groetjes kim

Terug
Bovenaan