Wat vinden jullie....

A

Anoniem

Guest
van Pampers???
Ik gebruik nu nog bumblies van de vomar maar tegen woordig plast Joey zo veel dat ie steeds doorlekt  En nu denk ik er over om op de pampers over te stappen maar.... Ik had die ook bij de middelste gebruikt een keer en toen vond ik die luiers zo stinken hebben jullie dat ook of niet??? En welke luiers gebruiken jullie???

xxx

Dat stinken herken ik ja!!
Ik gebruik bumblies, maar mijn meisje plast 's nachts niet tot nauwelijks en overdag verschoon is 3 keer, dus geen problemen hiermee. Succes met je zoektocht.

Gebruik altijd pampers en er zit inderdaad een luchtje aan, maar ik geloof wel in de structuur (ziet er een stuk beter doordacht uit als de andere luiers die ik tot nog toe geprobeerd heb, Bumblies hebben wij hier in de buurt niet)

ik heb de meeste schik met pampers actifit.die zit hier echt het prettigste  en zijn nog nooit doorgelekt of langsgelekt.ik had gezworen de jacht te openen op de goedkoopste luiers,maar ik val toch terug op pampers.die  vind ik  gewoon het fijnst.met name de actifit.
groetjes karin

Ik heb zelf ook hele goede ervaringen met de Kruitvat luiers.
Misschien kun je die een keer proberen. Zijn wel een stuk goedkoper.

De kraamzorg zweerde bij de Kruidvat luiers, maar die paste niet zo goed bij Britt (nogal dikke dijen, van haar moeder??? hihi). Daarna nog AH eigen merk geprobeerd, maar  pampers (idd activit) passen het beste. Ze sluiten mooi om de benen en de buik. Het is me eigenlijk nog nooit opgevallen dat die dingen stinken.....  plas en poep ruikt toch niet lekker. Of bedoelen jullie iets anders met stinken?
Gr. Marie-José

ik gebruik altijd kruidvat luiers.
ja en ik vind ze fijn,brian lekt daar nooit bij door ofzo.

groetjes kim

Terug
Bovenaan